Pakket og Klart – Stavanger Strikkefestival

 

I dag var dagen da eg fikk ryddet ALT som skal bli med på Strikkefestivalen! Det var litt av en jobb skal eg si, det skulle telles, registreres (Jepp, skriver alt i en bok, kjekt å ha) og prises før det ble sortert
i Zip-poser og opp i en boks…Jadda jadda…

 

 

 

 

På bildet over det hele 28 forskjellige serier med håndlaget maskemarkører i Cernit, det tilsvarer CA 450 stk…Utenom har eg andre markører som er laget med ferdigkjøpte charms 🙂 Vil vel påstå at det er noe for en hver smak – Garantert! Vil tro at det skulle vær mer nok også, helt ærlig så aner eg ikkje hvor mange som er innom Strikkefestivalen, noen som vet? Hmm kanskje det er like greit å IKKJE vite det?? *ler*

Totalt har eg 14 forskjellige kategorier med dubbeditter!!
Vil påstå at eg har et ganske snadder utvalg *MoHaaa*

 

 

 

 

Ser du? Pakket og klar 🙂 Eller, eg har 2 “produkter” til her på skrivebordet, eller kanskje 3, men de er ikkje helt ferdige….Får se om de blir det for nå har eg PLUTSELIG fått en ny idé som inkl Akvariumsstein…
Jadda jadda…sånn er det 🙂

 

Egentlig veldig digg at alt fikk plass i kun 2 bokser, mindre å dra på 🙂

 

 

 

 

Om eg skal si det selv så er eg ganske stolt av meg selv hva eg har klart å få til bare fra i sommer! Ikkje minst med tanke på HVILKEN sommer eg har hatt! Men, nok eg gang har eg klart det og det kjennes godt ut å kunne bestemme at nok er nok 🙂 Trenger ikkje lage noe mer, men om eg gjør, ja så går det også helt fint.

Men nå? Vel….eg har en ca 7 kg akvariumsstein eg skal teste ut på noe, eg skal ikkje bruke 7 kg, men altså: Hvem vet? *ler litt igjen* Som vanlig er eg optimist og går på med godt mot 🙂

Til deg som som muligens har lyst å skli innom Stavanger Strikkefestival så er det helgen 21.-23. Oktober på Clarion i Olavskleiva i Stavanger of course 🙂 Eg har sommerfugler i magen av spent nervøsitet!

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT
DAG VIDERE

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer
    1. Så flink du er, all grunn til å vera stolt over det arbeidet du har gjort her. Lykke til med salget! Dessverre for langt til Stavanger for meg…

    2. Her var det mange timers jobb. Og utrolig mye lekkert.
      Håper jo for din del at du får solgt alt, men gråter ikke om det kommer noe til salgs i ettertid for oss som bor for langt unna.
      Klem fra Liv

    3. Eg skal sitte klar som et egg på måndag 24 og kose meg med “restane”, hehe! Men eg ønskjer deg samtidig godt salg og masse lykke til i Stavanger!

Siste innlegg