Påsken er i anmarsj -Gratis Oppskrift

Reklame | Rito Garn&Hobby

Designet av Mari-Liis Lille

 

Nå er det bare denne og neste uke, så er det palmehelga, og DA skal eg være ferdig pyntet til påske. Det er ikkje snakk om store mengder, men litt her og litt der tenker eg 🙂 I løpet av helga som kommer, om været er på min side, så skal eg plante litt ute ved inngangen og i den ene kassen på terrassen. Har du noe du vil strikke eller hekle før påske, ja som f.eks en gjeng av disse søte kaninene så rekker du fint det 🙂

 

 

 

Designet av Mari-Liis Lille

 

I oppskriften er det brukt 100% bomullsgarn og eg vil tro at Rose 8/4 som eg har lagt min elske på vil fungere helt elegant! Ser at Rito har fått et forholdsvis nytt garn som kanskje egner seg bedre? Infinity Hearst Amigurumi – Begge garntypene er ca på like mange meter, men sistnevnte inneholder 40% acryl noe som kan gjøre garnet lettere å hekle med 🙂 Det blir vel litt smak og behag tenker eg 🙂
Til småting som dette spiller det egentlig liten rolle.

 

AMIGURUMI SPRING BUNNY
Bildene over
15 cm høy
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 

 

I dag har eg kokkelert masse middag, både som dagens middag og mange middager fremover. Kokte ei svær gryte med fiskegrateng og fordelte i flere fryseformer – Kjekt å ha 🙂 Innimellom har eg sittet her å perlet, gikk jo opp for meg at i den siste boka – PERLETID(<–Ser at denne er på tilbud nå!) av Anja Takacs er det jo noen herlige kyllinge! De må eg jo ha, hvor mange vet eg ikkje ennå, men disse kan brukes til så mye og mangt.

 

 

 

 

 

Selv om det bare var 8 varme i dag har det vært en helt utrolig flott VårDag! Sol fra morgen til kwell, ja helt krystall klart gitt 🙂 Har faktisk svinset rundt her i en nye herlig sommerkjole og bedre enn det kan det jo nesten ikkje bli? Eller jo, det blir jo bedre etter hvert nå 🙂

Før eg helt sette meg til rette for kwellen så skal eg få ferdig noen kyllinger først. Har jo også blitt fristet til et annet perleprosjekt, og DA trenger eg masse fjær! Det er et helsikken å jobbe med, de flyr jo over alt!
Resultatet der i mot kommer til å bli kjempesøtt 🙂

 

 

 

LAG DEG EN GOD KWELL
OG KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg