Perfekte Sokker – Strikkeoppskrift

Designet av This Handmade Life

 

Ribb på ribb og ende mer ribb, snakk om comfy sokker! Ser helt nydelige ut! For meg er dette et strikketøy
fullt av nytelse- Pinne 2,25 mm og tynt sokkegarn (Ca 400 m/100gr)

 

 

 

Designet av This Handmade Life

 

Se på den da!?
Jepp, det er en tå! Nydelig felling her altså 🙂

 

 

 

Designet av This Handmade Life

 

Farlige fristelser her på en søndag altså..!
Når eg klikker på garnalternativ får eg opp Opal, ingen overraske der altså 🙂 Kunne tenkte meg et par extra lange av disse eg….Dra opp og så skyve litt ned, da blir det jo noen skikkelig herlige kosesokker 🙂 Tro hvilken farge eg skulle hatt? Et par rosa må eg jo nesten ha, kanskje et par grønne også??

 

SIMPLY RIBBED SOCKS
Bildene over
Str M og L (Opplegg 64 og 72)

 

 

 

* * * *

 

 

 

Sløve Søndag og været ble da slettes ikkje så ille som eg trodde de sa det skulle bli? 12 gr og overskyet med ei sol som ligger rett bakom der å lurer! Egentlig det perfekte turværet! Eg har en tur i hodet eg har lyst å gå i dag, men kroppen er kjempetung….skylder på gårsdagen middag, eg visste det når eg spiste…Lammekoteletter, en helt vanlig følelse som kommer etter kjøttmiddag…irriterende, for det er jo godt med kjøtt, men det er jo en grunn til at eg spiser det så sjeldent. Orket ikkje å stå side om side med stekeos i går å lage min egen variant så da blir det sånn da *lærer aldri*

Tja, eg får ta en rolig frokost og se hva eg tar meg til 🙂
Eg handlet inn til Chiligryte på fredag, har planer om å lage stor porsjon og ha i fryseren – Det er så godt!
Kan lages både med og uten kjøtt 🙂 

 

 

 

HA EN FLOTT SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg