Perlejul og Ermstrikk i Påsken

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

ALTSÅ!!! “Hello there!”*Smeeeelt* – Har du sett noe sååå skjønt eller? Er det rart eg er fullstendig tullerusk på disse perlene? Tenk å kunne trylle frem sånne små herlige fyrer som dette ♥ Denne ene her skal få mange venner og sammen skal de bla dekorere ytterdøra vår på utsiden HELE desember 🙂 Skal ikkje se bort i fra at eg lar de slippe ut i november, blir jo i så godt humør av å se på han her 🙂 Han og vennene hans, som fortsatt bare er
i boka
, skal slenge seg i kristtorn og juleranker så dette skal bli skikkelig gøy! Prøver meg på et forsiktig; Ho Ho Ho

 

 

 

 

Dette koselig ekornet “Bor” i Denne Boka til Anja Takacs sammen med mange andre Julevenner 🙂 Hva enn du måtte trenge ellers av perler og brett etc så finner du ALT du måtte trenge HER INNE 🙂 Et godt tips? Kjøp flere bretter enn det du trooor du trenger 🙂 JuHuuu Eg fikk pling i PostApp`n i dag! 2 pakker skal dale ned på YX`en her nede og eg gleder meg! Svarte og Hvite perler er i grunnen det som forsvinner raskes siden det stort sett brukes på alt av figurer og da er det godt med en ny forsyning 🙂 + eg får noe annet som eg gleder meg til *ler*
Er jo akkurat som en unge, men ja det er noe perlegreier og det er GØY!

 

 

 

 

På strikkefronten begynner eg å få kontroll! Bolen er felt av og det ble ganske så smæsjing med denne kontrastavsluttningen ♥ Bare elsker disse fargene, ja og ikkje for å nevne garnet! Tukuwool er absolutt å anbefale om du skal ha deg en skikkelig deilig genser 🙂

 

 

 

Før eg la meg i går fikk en det første ermet på rundpinne, men eg var nok sikkert for trøtt fordi eg oppdaget etter et par runder at eg hadde plukket opp for få masker….Jaja sånn er det med DEN saken! Så nå etterpå må eg faktisk starte med litt revers før eg kan gønne på runde for runde 🙂 Gleder meg til eg kan skli inn i denne genseren 🙂 Det er Aamu, designet av Isabell Kraemer – Oppskriften kan du kjøpe HER INNE – og JA!! Oppskriften er denne gang på norsk JuHuuu og kryss i taket! Kast deg rundt og få den på pinnen jo før jo heller 🙂

Her om dagen fikk eg en strikkeforespørsel fra Dib! Det er ikkje ofte, men eg ble mye mer overrasket over hva den gikk ut på! Han lurte på om eg kunne strikke eller hekle en MakkePakka!! Jadda! Du vet den tjukke litt smårare bleike figuren fra Drømmehagen? Jepp, den! Han skal gi den i gave til noen og det er jo kjempekoselig 🙂 Eg sa ja med en gang fordi for flere år siden fikk eg kjøpt alle Drømmehagen oppskriftene fra ei i England. Den gang var det GrandNevøen min som ønsket seg noen figurer så eg strikket HoppsiDaisy og en av de andre “rare”. Satte meg til inne på Garnrommet i går på jakt etter oppskriftene….Hmmm Eg fant KUN en av oppskriftene og det var ikkje den til MakkaPakka! Siden eg ga bort det meste eg hadde av bøker og løse oppskrifter for et par år siden har eg ikkje noe enorme mengder å se gjennom. Dessuten var det rart fordi disse oppskriftene har alltid vært samlet…Hmmm Har prøvd å googlet etter en oppskrift, men det er så ymse og ikkje skikkelige. Hvis noen har en idè om fra HVOR eg kan få kjøpt en ny send meg et pling! 🙂

Jaja, eg får ta å koke ei kanne med kaffi og “ta kwell”. Å ja du? Eg syklet i dag! hehe Det var faktisk mye tyngre enn eg trodde og husket hehe Det brant i låra kan du si, men eg syklet i ca 20 min da. Skylder litt på at det var sol og eg ikkje kunne se serien på Tv skikkelig hehe Det skulle liksom være motivasjonen min. Uansett, det blir nok litt bedre for hver dag. Eg ble da svett og eg fikk opp pulsen! Var deilig med en dusj etterpå 🙂 Nå er det kwell!

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg