Plukk med deg en Gratis og Flott Strikkeoppskrift

Designet av Cia Edholm, Ciasbod

 

Eg vet du setter pris på gratis oppskrifter og her har du muligheten til å plukke med deg en skjønn en på disse lekre pulsvottene. Disse kan gjøre seg som Julegave så sving deg rundt og få de på pinnene 🙂 Strikkes i tynt ullgarn, nærmere bestemt Jamieson & Smith-2 tråds, liker du ikkje å bestille garn på nett kan de også strikkes i f.eks Røros Lammeull 🙂 Så ja, da vet du ca hvor tynt garnet bør være og hvilket du velger er jo opp til deg.

 

Designet av Cia Edholm, Ciasbod

 

Oppskriften er på svensk som du ser og det burde vel gå fint?
Kos deg og nyt strikkeprosjektet!

 

 

SMÅSTEN
Bildene over
Svensk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Sånn helt PLUTSELIG fikk eg ME-TIME midt på en mandags kwell!! Eg kjørte jo Dib på trening vettu og når eg kom hjem var Amira gått på personalmøte og Ali gikk å kwilte! Så ja, da sitter eg her da vettu med masse tente lys og bare koser meg med en reprise av Huskestue! Jaggu begynner eg å bli god altså! Er jo nesten rene geniet å regne etter hvert! Spesielt når det er en episode som har gått X antall ganger! haha Flere ganger når f.eks Ali har sittet her så har eg svart kjapt og greit på relativt vanskelig spørsmål og han bare ser på meg:
“Koss visste du det??”

Jaja nå er eg klar for ei kjapp vrangbord og er eg heldig får eg gjerne sydde herligheten sammen også! Men du? Ikkje glem Give Away`n eg har her på bloggen! Du kan vinne utrolig flotte Strikkepinne Etui/Vesker
og trekningen er på fredag! Stikk inn HER og bli med 🙂

 

 

SEE U!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. De var flotte.
      Jeg har et lite oversiktlig opplegg på mine pinner. De rette er i en eske etter lange lys, og de runde er i en rund boks 😊, se den systemer hadde jeg trengt. Flotte pulsvarmere forresten

Siste innlegg