Prosjekt “Overraskelse” er påbegynt + Mer garn!

 

Starter alltid like optimistisk når eg skal lage noe eget….Må alltid innom diverse prøvelapper for å teste strikkefasthetenJa du vet, eg har strikket noen telt opp gjennom…Må også ha noen lapper som eg kan telle på når det kommer til mønsteret, teste, prøve og garantert feile noen ganger…Sukk

 

 

 

Så langt har eg kommet!! Lagt opp og parkert maskemarkørene, viktig det også, men allerede nå skal eg begynne å blande inn flere farger! Det er NÅ eg må bestemme meg for hvordan resten av prosjektet skal starte! Som f.eks: Hvor mange farger skal eg ha i stripene? Skal eg strikke riller? Eller kanskje glattstrikk? Det er slettes ikke bare bare når man ikke har en oppskrifta fix ferdig…

Den blir til etter hvert, oppskriften altså…

 

 

 

 

Har vært ute å luftet meg litt i dag, var så fint vær så eg gikk ned til postkassa, jaggu kjente eg det ja! Tror me tok over 100 squat på trening i går…Jepp, kjente det i trappene ja…Fikk pakker i postkassen ser du…

 

 

 

 

Snø på morningen, ellers mye sol og til dels skiftende skydekke kan du si 🙂

 

 

 

 

 

Plukket med meg noen Mini Sterk nøster fra TittInn Garn også her om dagen +

 

 

 

 

 

Litt mer alpakka fra Krabberødveien Landhandleri 🙂 Vurderer om eg skal ha litt svart fluffy alpakka i dette prosjektet min…Jaggu ikke lett, men derfor har eg mikset litt forskjellig i prøvelappene 🙂 Jaja, avgjørelsene må straks tas når eg skal strikke neste pinne….Bare å kaste seg ut i det!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Ooooh dette blir spennende. Kjempekjekt å prøve seg fram, noen ganger blir det ok og andre ganger må jeg jobbe en del , ja. Men det blir jo unikt 🤗

    2. Så spennende. Mye jobb og tenking før man kommer i gang, men artig.
      Herlige garnpakker som kommer til deg nå om dagene.
      Klem fra Liv

    3. Gleder meg til å følge med på fortsettelsen av dette strikke prosjekt🧶🧶🧶

Siste innlegg