RÅFLOTTE TØFLER – Svensk Strikkeoppskrift

Designet av Kajsa Vuorela Fredriksson

 

Den ene flottere enn den andre her jo! Designeren har flere tøfler av denne typen og de er alle like flotte. Syns ikkje disse kom så bra frem i bildene her, men man kan likevel se at de er utrolig flotte! En annen ting er jo at tøfler av denne typen “sitter” veldig godt på foten 🙂 Tøflene på bildene er strikket med garn fra Denne NettbutikkenIkkje sant! Der ble jo eg sittende å scrolle, scrolle ooog scrolle….sååå mye lekkert!

 

 

 

Designet av Kajsa Vuorela Fredriksson

 

Designet av Kajsa Vuorela Fredriksson

 

Skulle så mer enn gjerne strikket et par av alle sammen og bare hatt de til pynt! Ja så fine syns eg de er! Et par av disse kvalifiserer i allefall som en skikkelig lekker gave om du kjenner noen som trenger et par nye tøfler 🙂

 

CAPELLA SLIPPERS
Bildene over
Fra str 19 til 50
Svensk strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Denne søndagen startet litt skjevt….ble vekket kl 11!! Oj! Snakk om klaske rett ut på puta i natt, hadde alarmen på, men kan ikkje huske at den har hylt! Vel vel, mer snø har det også blitt og med tanke på at det er 1.feb i morgen syns eg det kan forsvinne…”Tar en titt innom Yr.no”…der er det MINUS over hele linja for hele uka…Hmm ikkje sant…Nei, skal eg har vår må eg nok frem med minidrivhuset eg kjøpte og bare få noen frø i jorda! Ellers så har eg planer om litt seriøs strikking til kwellen, har ei høne å plukke….med noen pinner *ler* Ei stripete høne er uansett aldri feil! Gleder meg til å pynte med dette kaklekoret til påske, kanskje eg lager til noen materialpakker også av disse hønene 🙂 Får sjå! Ønsker du der i mot å vinne en materialpakke av Påskekyllingene eg laget tidligere kan du delta HER INNE 🙂

Men nå må eg nesten få gang på dagen før eg kan sette meg ned å nyte dagen!

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg