En KOSELIG Give Away

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

Det går mot vår folkens, me må holdet motet oppe så får me nok garantert en DrømmeSommer!
Det er da i det minste lov å håpe, ikkje det? Uansett, det går som sagt mot vår i det minste og den kan me allerede nå begynne å forberede oss til, på flere måter faktisk! Noen frø f.eks kan me allerede nå plante inne, og når me først er i gang….Vel, her hos meg pleier det ta litt av og eg tror mange ganger selv
eg driver både grønnsak- og blomsterutsalg!

Før det helt er sommer skal me jo gjennom en høytid t.o.m og til den kan me pynte med masse gøy, ja som kyllinger og høner! Åååå du kan bruke alle de fine fargene , ja rett og slett lage en aldri så liten fargefest, ikkje det? Karneval!? Ja hvorfor ikkje! Er det fortsatt strenge restriksjoner kle ut mann
og barn, din egen kohort, og lag litt gøy 🙂

Men nå er det Påskekyllinger det skal dreie seg om, de kuleste faktisk! Tja, eg er ganske stolt av mine egne kyllinger og det blir flere etter hvert 🙂 Eg har laget oppskrift og fremgangsmåte på disse kyllingene mine
og alt du trenger å vite finner du HER INNE 🙂

Eg har fått flere tilbakemeldinger på at de er fine, kule og alt det der, men så er det da mange strikkere som ikkje helt er på den perlebølgen som meg, men det lar seg jo løse 🙂 Derfor tenkte eg det kunne være på sin plass å ha en Give Away slik at ALLE kan få samme mulighet til å lage seg en kylling 🙂 Du får da selvfølgelig alt du trenger, det eneste du må gjøre selv er å strikke Ballen (<—Kroppen altså) og montere 🙂

Ikkje sant det er gøy?? Eg elsker jo sånt!

 

 

 

 

I den ene pakken ligger ALT du trenger for å lage en slik grønn Påskekylling –
det er den store.

 

 

 

 

Øyner, nebb og føtter er ferdig perlet og strøket. Har klippet til stålstenger og lagt opp i +
løse perler og fjær i passende farger slik at alt er bare til å montere 🙂
Et nøste med Infinity Hearts Snowdrop i Grønt får du selvfølgelig også 🙂

 

 

 

 

I den andre pakken er alt du trenger til denne gule kyllingen,
den er noe mindre enn den grønn 🙂

 

 

 

 

Alt ferdig her også + en nøste Infinity Hearts Snowdrop i gult♥

 

 

 

 

Åååå du kan tro eg har koset meg med å lage til dette! Du som kjenner meg vet jo at jo mer dill jo mer elsker eg det! Nå håper eg jo at dette faller i smak 🙂 Om ikkje akkurat du syns noe om det så har du kanskje barn/barnebarn? Du kan jo strikke, og de kan montere 🙂 Sammen lager dere den morsomste Påskekylling 🙂

 

 

 

 

Så ja, det er dette eg har styrt med i dag 🙂 Hvis du ikkje har lyst å bli med på noe Give Away så kan du likevel plukke med deg Gratis oppskrift på kylllingene og lage de likevel, alt du trenger finner du HER INNE 🙂

 

Ønsker du å bli med på Give Away`n, ja da må du kommentere under her i kommentarfeltet. Kommentarer på Facebook regnes ikkje med. Det blir for vanskelig og ikkje minst for mye jobb for meg å få me alt og alle.
Håper det er forståelse for dette.

Fortell meg gjerne om det er gøy med Give Away av denne typen, kanskje det kan bli flere 🙂 Ellers? Vel, eg vil vite hvordan det går med deg i denne tiden! Holder du deg frisk? Nå er det snart 1 år siden det hele startet og her sitter me ennå. Eg vet at eg har vært flink til å aktivisere meg selv, kanskje det har smittet
og du også har hatt noe kjekt å drive på med om dagene? I tillegg kan du jo nevne om du
i så fall kunne tenkt deg en Grønn eller en Gul Påskekylling 🙂

Siden det alltid er behov for litt kos lar eg denne Give Away`n gå til neste helg!
Tar en trekning FREDAG 5. Februar.

LYKKE TIL!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

87 kommentarer
    1. Hei. Når ingen sånn type pynt til påske og så er jeg gravid med første gang. Har litt lyst til å få tradisjon..

    2. Du er helt utrolig god 💖 er kjempestas med sånne giveaway 😍 her holder vi oss for det meste hjemme… Vært ei tung tid hos oss siden min mor døde 17 januar 😪 og da er strikketøyet og bloggen din en god avkobling.. Ho var syk, men døde brått alikavel 😪

    3. Ønsker at Hege Pettersen og hennes fine sønn skal vinne, de er så flinke å lage ting og trenger garantert påfyll av hobbyting 😍

    4. Kjempefin! Ikke ukjent m hverken nabbi eller strikketøy / hekletøy. Påskepynt er alltid kjekt!

      1. Du har laget di skjønneste kyllinger 🌞 hadde satt pris på en av di ja 🌞 Er ikke noe kjekt med denne pandemien, har heldigvis holdt meg frisk. Er jo bare ute i nødvendige ærend. Har jo kost meg med strikketøyet helt til glatta kom og jeg klarte å brekke håndleddet 😱 krise, har opperert nå så kan begynne å strikke litt 👍 takk for koselig blogg 🌞

    5. 💫Her går hverdagen sin vante gang; jobb,skole,familietid og strikking🧶Lite besøk,og en grønn skjønn påskekylling hadde passet bra som et tilskudd i familien🤩

    6. Give away’s er alltid koselig🤗 Du er heilt unik og oppfinnsom, artig å følge deg og sprellende dine👍Eg må jobb korona eller ikkje,men prøva å kos meg med maling,strikk, planter og dyran mine.

    7. Hei.
      Du er så flink med disse Give Away så det er gøy for alle. Men jeg kan ikke strikke av bomull pga da stivner fingrene mine. Så jeg blir heller med på andre Give Away.
      Her har både vi på to og de på fire poter vert friske. Jeg har strikket en god del holder på med slutten av Bonde gårdsteppe fra Vikinggarn, men jeg har brukt bare restegarn men jeg har kjøpt garnet som skal være til teppe. Så har jeg vert på gran tur på Europris der var det 30% på alt garn og så skulle Bunnpris slutte med viking babyull og da måtte jeg røske med meg noe garn derfra også. Har bare snart igjen å fore teppe. Men jeg har et teppe til på pinnene men ikke et slik et.
      Ha det godt og ha en fin fredags kveld og helg.
      Klem fra meg

    8. Den gule var min type 😉 Men har en nevø den hadde passet hos. Han er fire år og får pynte romet selv, og da kunne det vært fint med tante-pynt 😍 Holdt meg frisk, siste prosjektet var å gjøre en puff til sitteunderlag. Hadde snurpet i ene enden, men ikke belagt trådene, og ikke helt fornøyd. Men med litt toving skal det bli bra nå!

    9. Har ei venninne som elsker å pynte til påske, hadde vore kult å stikke en kylling til ho 🐤🐥🍀

    10. Alltid herligt med sånne giveawayer, koselige kyllinger😊. Dagene går greit med strikketøy og rydding innimellom, men det hadde vært kjekt med å få møtes snart og gi gode klemmer😀. Hadde vært kjekt med gul kylling, og barnebarnet på 6 år kunne pynte ❤️. God helg til deg og dine 💐

    11. Hei! Det er morsomt med give away😊 strikker gjerne slike kyllinger. I disse dager er vi bare hjemme og på butikken, blir mye strikking😊 men også tur ut hver dag😊 Igjen takk for fin og inspirerende blogg🥰🥰

    12. Så raus du er, du deler med oss- om det giwe awy eller tips til gode mønstre.

    13. De er jo utrolig kule da. Og en slik give away er jo perfekt for de (les: meg) med vonde fingre som ikke klarer å perle så smått. De har egne personligheter begge to, så om det blir gul eller grønn spiller ingen rolle🤗

    14. De er jo utrolig kule da. Og en slik give away er jo perfekt for de (les: meg) med vonde fingre som ikke klarer å perle så smått. De har egne personligheter begge to, så om det blir gul eller grønn spiller ingen rolle.

    15. Heia …

      Flott give away som vanlig. Om jeg er den heldige så står den grønne øverst på ønskelista. Har vært litt inne og snust på oppskriften, men har verken perler eller brett så derfor ble prosjektet litt sånn … kanskje en gang.
      Ellers har jeg ikke hjemmekontor så hverdagen er stort sett som normalt. Blitt bedre på teams da … etter nyttår har vi begynt å gå litt tur, men blir mye benk og strikketøy om kveldene.
      Ha en fin fin helg !

    16. Så søte påskekyllinger 🐥 Dette kan du 👌🏻 Hvis jeg blir den heldige vinneren så har jeg satt pris på å vinne en kylling i favorittfargen min grønn 😊 Du må ha ei god helg 🌸

    17. Det er alltid herlig med giveaway og det er fint både gul og grønn påskekylling. Har heldigvis holdt oss friske selvom det er litt kjedelig med hjemmekontor.

      Ha en fin helg!

    18. Jeg har berømmet deg for at du er så flink å svare på Snap, og jeg er ofte innom bloggen din for kreativ inspo, middagstips, og hverdagsliv rett og slett. Vi skal nå flytte tor 2. gang på to år (1 feilflytting må livet tåle). Vi kommer på plass til påske, og da får vi barnebarn på besøk. Klart det hadde vært gøy med puslerier fra deg da 😊 Praten med de små blir også helt spesiell når man sitter sånn over felles prosjekt.
      Jeg elsker giveaway 🤗
      Ønsker deg en finfin helg med alt du måtte finne på (gleder meg til å følge frøsåing mm. hos deg) 🥰

    19. Ønsker oss en kylling til påske, så kan mamma og mini lage 😊 Har brukt det siste året på produksjon av barn nr2, som kom i 2020 ❤️

    20. Oj disse var søte da. Ønsker den gule viss jeg vinner. Ellers har dette året egentlig gått som vanlig. Masse strikking og gåturer. Har lært meg å hekle da .

    21. Gudd mårning. Ja give away er gult… øhh kult. ( haha) har akkurat kommet meg i dynene etter nattevakt. 2 igjen så er det litt fri igjen. Sitter mye i ro på jobb og da er det godt med noe i fingra. Og kyllinger hadde vært artig. Jobber i miljøarbeidertjenesten i en egen bolig for barn met utfordringer. Hadde vært kos å putte på noen gøyale kyllinger på bordene der. Ellers takk for en fin blogg igjen.
      Da er det natta for meg🥱

    22. Alltid koselig med give away. Det var veldig søte kyllinger du har laget. Vinner jeg er ikke farge viktig. Synes begge var fine💕🙂

    23. Alltid koselig med give away. Det var veldig søte kyllinger du har laget. Vinner jeg er ikke farge viktig. Synes begge var fine💕🙂

    24. Hei!
      Her oppe har vi endelig fått sola tilbake.😍😍
      Vi holder oss friske og bruker tiden til oppussing av stua. Men det går litt sakte siden formen spiller inn, som du sikkert vet litt om😞😞
      Vi er på rette siden av sommeren og det skal nytes til fulle.

      Har lite tradisjon med påskepynt siden jeg alltid jobba påskens når guttene var unge. Nå har jeg to småjenter som jeg burde lage en påskefarmortradisjon med, så kyllinger er en god start.

    25. Synes det er så spennende med sånne give awayer, hiver meg alltid på men vinner aldri. Begge 2 var kjæmpenydelig❤️ Kunne tenke meg å vinne den grønne da jeg bare har gul påskepynt😀

    26. Wow håper på litt flaks så søte og kunne gi barnebarnet i gave og ho kan monter og pynte en.Ja søte var de og uansett om blir grønn eller gul.
      Du er bare så snill og ønsker deg en fortsatt god helg .😊🙂👍🤩😃😀

    27. Heisann. Her er det som vanlig skole,så dagene går. Jeg fyrker de med strikking og hekling av nisser,noen skal toves og andre ikke .Koser meg forferdelig med montering da.Her går det i nisser og jul hele året på håndarbeidsfronten men jeg pleier og få klemt inn litt laging av påske pynt hvert år.Ha en fin dag.⛄☃

    28. Så koselig!
      Den grønne er jo helt herlig!!
      Her går nå dagene, friske er vi, men begynner å bli lei hele coronaen. Strikker og koser meg og gleder meg over at dagene blir lengre, sakte men sikkert. Det er håp i hengende snøre, sies det.

    29. Bestandig gøy med give away ☺.
      Jeg har jobbet hele tiden, og ikke hjemmekontor. Hjemme er vi mest alene, strikker litt og går turer. Og leser blogger☺. Ha en fin dag☺.

    30. Hei! Du er så god til å gi inspirasjon og gaver, en blir dobbelt inspirert!!!
      Her jobbes det, og så strikkes det 😉
      Vil hjerne være med på Give Away! Trenger litt ny inspirasjon til påsken dette året etter å sett øverskriftene i dag.
      Ha en fin søndag!

    31. Hei. Tenk at påska er så nær at vi kan begynne å lage påskepynt. Morsomt med nye kyllinger, og vil gjerne være med i trekkinga av pakkene dine. Godt med annet spennende arbeid innimellom strikking av votter og ullbukser m.m.

    32. Likte best den gule kyllingen, men den grønne var fin den og. Med alle de som har lagt igjen kommentar så begynne sjansen for å bli trukket ganske liten. Men jille Vibbedille har lagt mønster og dermed gitt meg ein grunn te å starta med Hama perling 😍

    33. Koselig med konkurranser,og det er du flink med. Skikkelig søte kyllinga🐤
      Her jobbes det,pandemi eller ikkje. Og prøva å kos meg med garn,maling,hunda og katter og onga

    34. Kjempefine kyllinger. Alltid koselig med ny hjemmelaget påskepynt.
      Du er så kreativ, moro og følge deg.
      Vi holder oss for oss selv. Spriter og bruker munnbind. Godt vi har tlf og sosiale media, så vi får vært sosiale på den måten,
      Ha en fin dag💐

    35. Så nusselige påskekyllinger 😍 Sitter her å planlegger årets påskestrikk/påskehekling. Greit å være ute i god tid. Synes denne form for giveaway er kjempebra, er så lei av å tagge ein haug med venner for å kunne delta 😔

    36. Hei. Alltid koselig med give away! Du er så kreativ og koselig! Gratulerer til dine ungdommer! Herlig når noen finner hverandre! Vil gjerne være med på trekningen om de søte og herlige påskekyllingene. God helg til deg og dine! (Kom på hytta for en time siden – 3 grader på stua. Brr, brr.)

    37. Så koselig med giveaway. Desse var veldig søte, og eg ville valgt den grøne om eg kunne 💞
      Supert at du har delt mønster 😁
      Dette har vore ei rar tid, og aldri hadde me vel trudd at pandemien skulle vare så lenge 🙈
      Det har gått i bølger, med mykje som har måtta gjerast annleis, med fjernundervisning i periodar, kombinert skule og heimekontor/undervisning i andre periodar. Til tider har det vore både slitsomt og stressande, og me har levd i eit vakuum, og venta på at smitta har spreidd seg, og skulen har gått i raud sone igjen.
      Men det rare blir det normale, og me kjem oss gjennom veke etter veke 😁
      Heldigvis har januar vore uvanleg fin, værmessig, og snø og sol har gjort den mørkaste tida lysare og lettare enn på lenge ☺️ Me er jo ikkje bortskjemt med slike “postkortvintrar” på kysten av Vestlandet, så eg tar meg i å nyte og fascinere av nydelege fargespel på himmelen, og synet av snø som ligg i meir enn 12 minutt 😍
      Tanken på at våren er i anmarsj, får meg til å glede meg til å innta drivhuset, og begynne å så. Det er første sesong i ny lykkebu 💞
      Men enn så lenge nyt eg den magiske vinteren me har fått, og kryssar fingrane for at korona snart er histore 🤞

    38. Takk som spør; det går bra her på hjemmekontoret 😀 kan strikke litt i lunsjen 🙂Typisk en koronafordel!! Holder oss friske alle sammen og har unngått permitteringer, veldig gla’ for det 👏🏻👏🏻Jeg liker denne type give-away, nye ide’er inn i huset er bra. Gule påskelyllinger passer fint her 🐥🐣🐥 Riktig god helg til deg og dine 💐

    39. For min del har dette året vært fantastisk. Har i alle år ønsket mulighet for hjemmekontor. Er mindre sliten når jeg slipper støy og dårlig luft i overfylte lokaler. Ikke minst kan jeg nå disponere min egen fritid, og ikke bruke den til å reise til og fra jobb. All denne tiden kan brukes på strikking og andre hobbyer. Om jeg er så heldig å vinne ønsker jeg meg helst en gul kylling😊

    40. Når man har håndarbeid å drive med går nå dagene ganske greit. Å sånne små ting som din give away er en utrolig hyggelig ting å være med på. Samme om man vinner eller ikke. Blir en liten spenning i hverdagen 😊 og de var nå utrolig søte de kyllingene 😊

    41. Du har så mange fine giveavay. Hadde vore så kult å vinne dette, hatte en slik i sammlinga mi blant påskeyllingene på hytta 🐥🐤

    42. Hei hadde vært kos med gul kylling 🐣 her går dagene med til håndarbeid av ymse slag, frisk har jeg heldigvis klart å holde meg. Moro å lese bloggen din.

    43. Ohy dette har det hvert moro og laget til påske ja .Flotte gule og grønne kyllinger.

    44. Eg kunne gjerne tenkje meg å bli den heldige vinnaren av gul påskekylling 😊

    45. Så herlige kyllinger. De fikk jeg lyst til å lage mange av. Øyne og føtter av perler er ikke noe problem heller. Gleder meg til å sette igang

    46. For en flott giveaway og noen skikkelig søte påskekyllinger. Jeg vil gjerne delta på trekningen 😍

    47. For en nydelig blogg du har 😍 Jeg ønsker gjerne å delta i giveaway! Syns det er veldig gøy med giveaway og jeg ønsker meg en gul påskekylling 🐣 Med meg går det ganske bra mtp koronasituasjonen, har egentlig vert litt deilig å få en pause fra resten av verden 😅🙈 Får vertfall tid til å stelle å styre på hjemme 🥰 God helg

    48. De var kjempefine 🙂 Så trivelig at du deler , artig kylling å lage til påske 😊 God helg 🙂

    49. Så kjekke de kyllingene😍 Det er sånne give away som er gøye å være med på🥰 Det er tøft. Mamma døde for kort tid siden å hele hverdagen er satt på hode. Men en dag av gangen så går sakte men sikkert framover. Hadde vært kjekt å vinne i disse tunge dager❤️ håper får en super kveld å ein super helg🌸

    50. Innmari stilige kyllinger😃🐥 strikka noen andre kyllinger i fjor, og (som vanlig) endte jeg opp med å gi bort alle🙈
      Hadde jeg vunnet en av dine kunne jeg ikke gitt den bort, for min bestefar sa alltid at man skal ikke gi bort lykka si🙃
      Hurra for giveaways 🌞 melder meg stadig på noen, har tilgode å vinne noen enda, men kanskje denne gangen *krysser fingre*
      Savner å klemme flere enn de jeg bor med, men ellers går det helt greit. Tenker på dem som er ensomme, syke og redde. Jeg er tross alt frisk, i jobb og har familie🌞
      Ha ei god helg, jeg strikker og koser meg😃
      Mvh Gunn-Hege

    51. Tusen takk for arbeidet du legger ned. Skal klikke meg inn på oppskrift. Blir koselig å sitte sammen med datteren min med påskeaktivitet. 😊 God helg

    52. Hei.
      Veldig fantasifull måte å lage påskekyllinger på 🙂
      Jeg har også blitt mer kreativ i disse korona-tider.
      Det går mye i strikking, og gjerne utprøving av nye teknikker.
      De siste dagene har jeg laget is-lykter etter inspirasjon på YouTube.
      Artig å prøve noe nytt

    53. Herlig🐥 Her i Fredrikstad går livet sin vante gang. Hver dag er spennende for tiden i forhold til Covid. Jeg jobber på barneskole og der har vi hatt full drift. Tenkte forresten at det var ideelt å lage slike kyllinger på skole/sfo. Vi holder på å lære barna å strikke seg pannebånd for tiden og strikkingen går så det suser. Gøy å se ny generasjon så ivrig med pinnene🥰

Siste innlegg