Rålekker Kjole – Strikkeoppskrift

Designet av Pelykh Natalie

 

En virkelig rålekker kjole som “selges inn” som en strandkjole, ser den….Lekkert, strikket i lin og der med passer den til en varm strand. Strandbryllup? Kjolen passer supert, ingen tvil 😀 Annet garn? Annen farge? Ja du kan selvfølgelig strikke og bruke denne kjolen til akkurat den anledningen du selv ønsker.
Eg ser jo også en nydelig Julekjole her.

 

 

 

Designet av Pelykh Natalie

 

Designeren av denne kjolen har utrolig mye lekkert! Mye Lacemønster, lekre topper og kjoler. Er du på jakt etter noe virkelig lekkert så besøker du Denne Designeren om ikkje annet bare for å nyte ♥

 

BORN ON THE BEACH
Bildene over
Fra str 12 mnd til 157 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

Syns eg kjenner litt kaldt drag i vinden som siver inn her ved skyvedøra…? Det er en stund siden eg hadde tjukke ullsokker på meg, men de måtte frem i dag morges! Elsker jo den tiden av året når ullsokkene MÅ på! Det er som en innebakt KOoOS liksom:D Min plan er å bare fortsette der eg slapp inne på Hobbyrommet i går, Ali har visst litt andre planer for han har nemlig sett noen pledd han har lyst på! Sofaen trenger litt oppgradering, det er greit,
i allefall om han er enig at Terragottafarget pledd er det fineste 🙂 Pleddet finnes også i grått og svart, men hele stua er jo de fargene så litt deilige høstfarger hadde blitt bra 😀

Eg må sjekke om me har mer jord i garasjen! Den senere tid har det blitt en del avleggere og nå er tiden inne for
å få de i jorda. Tror eg må parkere noen av disse hjemme hos mor mi for eg kan ikkje ha alle selv.
Utover det blir nok dagen i dag en Kopi av gårsdagen!

 

 

NYT EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Kjolen var lekker! Drømmer om å strikke meg en rød julekjole. .Ikke til jula i år. Da måtte jeg begynt for leeenge siden.
      Jeg håper ikke dagen i dag blir en kopi av dagen i går, sånn bloggmessig. Kos deg med perlene.

      1. Sånne dager kan bli slitsomme på en måte. Sørgelig på den andre siden, løgn og bedrag er i grunnen verste sort etter min mening. Kan respektere en person som har driti seg ut om de kommer med en skikkelig unnskyldning, men å klore med nepp og klør vitner på alle bauer og kanter vitner på ingen måte om en slage blogger for å si det sånn. Det er nok sikkert ikkje lenge før det skurer og går i kjent stil igjen.
        Eg er i gang med perlene vettu, det er jo tirsdag haha

Siste innlegg