Mandag, Pysj og Perler….

 

I dag har eg valset rundt i pysjen heeele dagen, var ikkje i dusjen før nå nettopp! Det er ikkje ofte det skjer, men Dib er syk og hjemme, der med falt de faste rutinene bort og hele dagen har surret. Eg har sittet på Hobbyrommet og blir nok aldri ferdig med det eg holder på med fordi eg perler bare mer og mer! Nå har eg nok godt over 100 armbånd og eg er ikkje halvveis med ideéne som ligger på blokka! Jadda, sånn er det + eg har jo et Smykkeskrin som skal fylles så det passer helt flott at Sons Of Anarchy er på hele 7 sesonger for det trenger eg, minst! *ler*

 

 

 

 

At eg oppdaget en ny og omtrent usynlig låsmekanisme for perling som dette skulle utløse så myyye er helt utrolig! Hadde det ikkje vært for de der “krympeperlene” hadde eg aldri giddet, men for en deilig hobbyverden altså! Eg må bare stå på fordi det er snart en ny Perlebok fra Anja Takacs på vei og da blir det andre perler med tanke på jul 😀 Klarte å drite meg litt (eller mye…!) ut med den boka der ja….ble jo fristet så klart og kastet meg på forhåndsalget
( I DANMARK…) så vel….
kremt….eg endte opp med å betalte 516 kroner for den…valuta og Co var som blåst fra mitt topplokk….men men, uten å ha bladd i boka kan eg i det minste anbefale Anja sine bøker – Meget bra!
Kjøp de der i mot på en NORSK nettbutikk *ler*

Men ok!
Da eg klar for å lempe legemet mitt tilbake på Hobbyrommet 🙂
Hva skal du surre med i kwell da? Hva strikker du på?

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg