Rett og slett nydelig! – Strikkeoppskrift

Designet av Ksenia Naidyon

 

Innrømmer kjapt at eg ble dratt inn pga fargen, se da!?! Ååå gi meg det!! Nydelig og absolutt noe eg ville hatt ferdigstrikket i går! Akkurat denne fargene har eg i flere nøster med Tynn Alpaca!! *Farlig farlig* Orginalt er det strikket med syltynn mohair (600m/50 gr) og en tråd tynn merino (ca 400 m/50 gr)

 

 

 

Designet av Ksenia Naidyon

 

Upraktiske, men dog dekorative dusker gjør seg jo 🙂 Har sagt det før, sier det igjen: Eg trenger faktisk et nytt sjal! Ga bort ganske mange i fjor vinter, har fortsatt en del igjen, men hadde trengt noe nytt i kurven…Sukk….eg bare perler eg vettu! Ahaa et mykt og herlig sjal med masse deilig strukturmønster…*dåner litt her eg sitter*

 

RIVER FLOW SHAWL
Bildene over
Str 290 cm X 70 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

I følge min værapp skal det komme ca 12 cm snø i løpet av dagen….Er det sant!?! Ser helt vått ut ute…Er 2 grader da så det er mulig, er litt tåkete også, ergo kan det sikkert bli glatt også…Eg skal ut en tur i tillegg til usikker (skummel) værmelding…Jaja, må man, så må man…Mest av alt vil eg bare valse inn på Hobbyrommet
og fortsette med Planetene mine

Venter på en rimelig stor pakke….den står som FORSINKET i postapp`n min…!!!…Typisk…håper den løsner fort for me skal ha det litt gøy her på bloggen tenkte eg! Trenger det nå når de fleste egentlig bare venter på våren og go`været *ler* Vel vel, basert på erfaringer så løsner den vel og blir sendt videre i løpet av dagen 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN MANDAG
OG NYT DEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg