Rett på kjøret….måtte rote til nesten hele Garnrommet!!

 

Gøy å se at så mange falt bla denne musa! Eg ble jo dønn forelsket
og da går det som det måtte gå da…selv uten pinne 2,5…

 

 

 

Mens eg var i gang klikket eg like gjerne hjem 3 av figurene! Du finner de HER INNE 🙂
Dette er absolutt noe eg kan bli avhengig av…trøste å bære…

 

 

 

Det hele endte med at eg havnet på Garnrommet hvor eg raserte hylla med Babyull…TROOOR du eg fant grått Babyull?? Nop! Der av alt rotet, tok en lett opptelling av Babyulla…har pille men over 3 kg! Jaja men ingen av de nøstene var grå..Det er Babyull som også er brukt i oppskriften med pinne 1,5

Det grå garnet eg bruker er faktisk Silja, er ikkje så mange meter`n som skiller det og Babyull så det går fint.
Et annet garn eg fant var Edda (fra Viking) – Husker du det?? Ååå det er så utrolig nydelig
og eg skjønner ennå ikkje hvorfor de slutta med det??

Å nei, eg har selvfølgelig ikkje fått i hus de nye strømpepinner allerede så mens eg da venter
på de blir denne musa strikket på 2,0 – Går helt suverent det også 🙂

I motsetning til DENNE KANINEN som Brit utfordret meg til å hekle så kommer
denne musa til å blir helt til å spise opp! Eg lover!

 

 

 

 

Dagen starter i grunnen her, og da var da eg bare bestemte meg for å strikke ei mus uansett! Eg fikk nå startet på denne makramédingsen som eg SKAL ha i taket på kjøkkenet. Ikkje vanskelig, men også her ble eg litt overivrig og gadd ikkje male treringen svart fordi eg orket ikkje vente til den tørket…MEN! Svart skal den bli…etter på *ler*

 

 

 

Da eg skrudde disse 2 krokene i veggen for å henge opp julesokkene i jula hadde eg allerede da en baktanke med det MoHaaa Veldig praktisk, når hobbyrommet er ferdig skal eg selvfølgelig ha en krok i veggen der,
lite pratisk å ha krok på veggen der “alle” skal gå forbi når de må på do…Ikkje sant?!

 

 

 

Nå har eg der i mot rigget meg til her i go`stolen og skal kose meg med Kompani Lauritzen 🙂 Det er liksom blitt ukas høyepunkt og Vegard som lenge har vært min favoritt er jo også det her 🙂 Den gutten er god altså
Har åpnet den fine sjokoladen eg fikk fra Vivian, så nå blir det litt kcal og strikking

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg