Riller i alle retninger! -Strikkeoppskrift

Designet av Elizabeth Brassard

 

IKKJE SANT VELLLL!?!?! Du kjenner jo meg godt nå så du skjønner at eg spinner litt her i go`stolen!? Riller ♥ Har ingen forklaring på hvorfor eg liker det så godt, ja for det finnes jo et hav av lekre teknikker og så elsker eg det absolutt enkleste 🙂 Vel, sånn er det og dette teppe gikk jo rett him te meg! Nå er jo dette et babyteppe da, og det trenger eg for så vidt ikkje, men det er nok mulighet til å bare strikke det så stort man ønsker.

 

 

 

Designet av Elizabeth Brassard

 

Eg vil jo tro at det bare er til å starte slik som oppskriften sier og heller bare fortette til ønsket bredde/lengde før man fortsetter på neste “seksjon”? Ser litt sånn ut ja, dette må lagres ASAP. I følge desigeren selv fungerer mønsteret også til noen snertne vaskekluter 🙂

 

QUARTIER BLANKET
Bildene over
Str 87 cm X 87 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Det var ikkje behagelig å våkne i morges, varmt og svett på sofaen! Allerede nå er det 27 gr og eg blir ikkje sittende lenge her i stua. Kjenner at feberen er ganske så tilstedeværende så en iskald kattevask må til før en tørr pysj må på! Blir nok å oppholde meg på Hobbyrommet ja, best der – Svalt og mye bedre enn noe andre rom! Vurderer å rydde litt i en skuff eller 2 i kommoden på Hobbyrommet i dag, da kan eg bare sitte i stolen foran å flytte på ting. Føler eg har mistet litt oversikten og det er ikkje bra! Ellers så har eg også i dag noen pakker som skal sendes, satser på at eg får lokket Ali ned på posten 🙂 La ut noen nye Sauer i går – De ble ganske så snaisne 🙂 La også ut noe perler for salg og den ene pakken er fortsatt ledig.

Nei nå må eg dusje meg i kaldt vann! Formen er slettes ikkje på topp,
langt der i fra, men håper det snur snart 🙂

 

 

LYKKE TIL I VARMEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Flott teppe! Kanskje d må prøves med tid å stunder. God bedring

Siste innlegg