Røff og Tøff Strikkeveske – Strikkeoppskrift

Designet av Beatrice Mase

 

Både du og eg vet at det er nesten umulig å ha for mange strikkevesker, og da mener eg vesker til å dra med seg strikketøyet, ikkje nødvendigvis strikket vesker 🙂 Denne veska er litt av den smarte typen: Stor åpning som du kan dra godt ut og; VOLÁ, du har med én gang oversikt over alle dubbedittene som slenger rundt nede i bunnen der 🙂 Det er jo ikkje alltid du trenger å dra med deg alle 15 strikkeprosjektene,
så strikkevesker i alle størrelser er dermed et must 🙂

 

 

 

Designet av Beatrice Mase

 

Eg kunne tenkt meg ei veske akkurat som den på bildet her; Litt sånn røff og tøff ♥ Tror beint fram at eg har noe garn som kan passe også, ja og så må man ikkje glemme en skinnlapp med passende tekst
Det må være noe som kan være prikken over I`en!

 

SHIZEN BAG
Bildene over
Str: 43 cm i dia
(Eller så stor som du ønsker)

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

I går ble det en totalt hviledag inne på Hobbyrommet, det ble kreert en del dubbeditter som etter planen skal bli maskemakører mm. Har så smått startet med å montere, akkurat det er jo en noe tidkrevende prosess…*i allefall inkl min dilletid*…Disse snømennen ER små, max 1 cm ca, det at de er laget i cernit gjør jo det hele litt utfordrene med tanke på størrelsen, men det er kjekt med dill 🙂 Planen er også noe nisser i ca samme størrelse 🙂 Klart man må ha juledubbeditter på julestrikketøyet, ikkje bare det, men perfekt også til pakkekalenderen man måtte utveksle med en likesinnede 🙂 Jadda, tenker på det meste. I natt før eg la meg kom eg på en annen morsom strikkedubbeditt….den skal eg teste ut i dag er planen, er jo ikkje sikkert den funker i praksis! *Spennende!*

Vel vel, det er mandag og eg må selvfølgelig ut! Glemte å hente Levaxin på fredag og det er en medisin det fort går rett ut for med om eg ikkje tar, siste tablett i dag så eg MÅ ha påfyll. Skal også innom posten å sende avgårde noen armbånd, har flere Sommerarmbånd Her Inne nå 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg