Farge Fest

 

Det er mye man kan finne på å surre med i time etter time…etter time, og så noen timer til...Min søndag i et nøtteskall! Time ut og time inn, kun for å ende opp med litt unike perler 🙂 Kjekk prosess for eg aner jo ikkje før eg er ferdig hvordan de ble.

 

 

 

 

Kan jo lett forveksles med noe man har i snopeskåla!

 

 

 

 

Bare den lakkeprosessen tar jo evigheter…

 

 

 

 

Ikkje bare det, men nå er eg tom for tannpirkere…Tja, nå mangler det bare å lage/montere det eg tenker på. Noen lurte faktisk på om eg laget øredobber!?? Det har eg i grunnen ikkje tenkt på i det hele tatt, men i går – eller var det i natt så satt eg å sortere en del dubbeditter og der dukket det opp noen slike øredobber man kan montere dilldall på. Vel, det er bare å følge med på hva dette blir, er det vellykket popper nok noe av det opp HER INNE 🙂 Gøy å prøve litt nye ting, eller bare eksperimentere.

Ut over dette har det vært en noe sløv søndag, det har virkelig plasket ned,
men nå skinner faktisk sola!

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg