Rundfelling – Gratis oppskrift i store størrelser

Designet av Laura Barkla

 

Trenger du å freshe opp ullgarderoben? Hva med en enkel og lekker top/down rundfelling? Helt Gratis kan du plukke den med deg, i allefall så lenge pandemien får regjere! Så ja, noe kan me jo takke alle de som fyker rundt for (ironisk latter!) som passer på opprettholde smittefaren. Strikkefastheten her er 24 m/ 32 row
noe som tilsier “vanlig” ullgarntykkelse 🙂

 

 

 

Designet av Laura Barkla

 

Ingenting er som å strikke en sømløs genser (dvs nada montering)
ovenefra og ned med akkurat passe rent og pent mønster i Yoke`n 🙂

 

PLUMOSE YOKE JUMPER
Bildene over
Fra 76 cm til 150 cm i overvidde
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Å fyttikatta som det blåste og regnet når me var ute i dag! Eg kjørte og siden eg i nesten alle år har vært vant med lave biler (senket Bmw) fikk eg følelsen av å velte i vinden siden den nye bilen er så høy! Blir nok en vane, men akkurat nå føler eg at det er en buss eg kjører 🙂 Kjenner at eg har sovet alt for lite i natt og ikkje vet eg hva som har skjedde heller, men klokka hadde eg tatt av meg! Hmm burde nok hatt meg en liten kwil, men nå er det for sent…Blir nok tidlig i seng da ja, men først skal eg fortsette ved perlebordet, eller, eg skal varme meg litt meksikansk suppe og så er det kwell 🙂

 

 

LAG DEG EN
FLOTT KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg