Så enkelt får du deg en lekker genser!

Designet av Cheryl Mokhtari

 

På jakt etter en lekker og enkel genser? DENNE! Oj oj, *smokk* og eg klikket den kjapt hjem, eller inn i ei mappe da og videre på iPad, da ligger den klar til eg er klar...når nå enn det måtte bli! Men absolutt en lekker genser i mi gate, deilige riller og herlige tynn alpakka 🙂 Her blander du tynn merino,
tynn alpakka og 1 tråd mohair . Skikkelig kosemose!

 

 

 

Designet av Cheryl Mokhtari

 

Strikkefastheten med 3 tråder er 20m/30 row på ca pinnetykkelse 3,5/4,5 – Strikk en prøvelapp enten du velger orginalgarn eller ditt eget valg 🙂 Her du den myke deilige genseren du kan slenge på deg når du fremover ønsker å sitte ute lengst mulig, selv etter at sol gikk i havet 🙂

 

 

 

MONTROSE SWEATER
Bildene over
Fra str 99 cm til 174 cm I overvidde
Dansk, Svensk og Engelsk strikkeoppskrift

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Det går mot kwell og eg er i gang med litt middag til meg selv, tenker at etter all fisken denne uka skal det blir digg med litt hot kyllingfilet! Jammy! Sitter å venter på at søtpoteten skal få et lite forsprang før alt annet er klar til å møtes i jerngryta 🙂 Sånn ellers? Hmm Eg har startet på en ny serie eg kom over på Viaplay: Okkupert – Norsk serie faktisk, har sett my norsk de sist årene og det må eg si: Det er virkelig mye bra! Mange virkelig gode skuespillere også. Når middagen er fortært skal eg bare male litt (Lag 2) før eg fortsetter med den spreke jakka 🙂 Men du? Har du tatt noen Linselus Blinkskudd i det siste??
Eg har ei notorisk linselus i omkretsen min! *ler hjertelig*

 

 

 

LAG DEN EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg