Så enkelt, Så kult og helt Gratis!

Designet av Sarah E. Chapman

 

Med min mani for Rillestrikk er jo dette midt i blinken! I tillegg er det snakk om en del Forkorta Rekker og VIPS så sitter du med et meget så stilig sjerf! Så enkelt altså! Skal søren ikkje mye til før du har noe som for mange kan se ganske så avansert ut 🙂 Du må rett og slett bare våge, det er jo slettes ikkje noe farlig? Går det ræva og ting ikkje ser bra ut, Ok, SO? Rekk opp, prøv igjen eller strikk noe annet 🙂 Men prøv! Hører ofte: “Nei det gidder eg ikkje for det ser for vanskelig ut!” – “Gidder ikkje kaste bort tiden på noe eg ikkje fikser”. Ok, den er grei, eg skjønner, men da lærer man jo virkelig ingeting heller, eller? Uansett, dette skjerfet kan eg lovet at ikkje er vanskelig, nei eg har ikkje strikket det, men eg kan SE at det er ganske enkelt. Eg snappet til meg oppskrifta og skal eg strikke meg et skjerf snart så ligger dette høyt på lista. Supert om du har en del smånøster i favorittfargene som du har spart på – Her kan du bruke alle fargene du liker best 🙂

 

 

 

 

Designet av Sarah E. Chapman

 

Strikkefastheten her er jo ikkje den viktigste, men være litt realist 🙂 I følge oppskriften er den 22m/10 cm så holde deg rundt der et sted, tenker eg 🙂 Finn garnet du liker best inn til halsen og sett i gang, oppskriften er klar den – Bare til å printe rett ut!

 

DESTELLO SCARF
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

Ok, vettu ka eg har gjort i dag? Jo det skal eg si deg: Først rydda eg full fart det som skulle ryddes og så satte eg meg ned! Tok opp strikketøyet og satte på YouTube og ble sittende å se “Fordommer” av Ørjan Burøe 🙂 Vettu? Eg ble faktisk ganske overrasket for det var knallbra! Så ja, eg satt i 1 og en halv time å glodde/hørte på mobilen! Eg lo så eg grein og det ble også felt noen tårer av alvoret. Bra, virkelig bra! “Fordommer” kan sees helt gratis på YouTube altså, du finner det HER INNE 🙂

Planen nå før eg skal kjøre Dib på trening var å pakke til han skal reise på fredag, det må nemligen gjøres i dag siden han går rett på jobb etter skolen i morgen. Han har permisjon fra skolen på fredag siden han skal reise, men DA er det for sent å f.eks vaske favorittgenseren. Dib, tid og sted er sjeldent på samme side for å si det sånn, eg ba han komme etter at han hadde spiste å slappet av en stund, det er nå over 4 t siden *ler*. Regner med en del kjenner igjen det begrepet av tid når det kommer til de unge? hehe Eg vasket en del klær i går som er tørre i dag så noe av det skal nok med. På den andre siden vil eg trooo det blir lite klebruk i helga da det stort sett er trening hele dagene og det er kun drakt som blir brukt, men likevel, det er alltid en del som skal med av dill, dall og småting. Eg har vært den som ALLTID er tidlig ute, ja enten det gjelder ved avtaler eller når eg skal ut å reise.
Så ja, da får me se hehe Han og eg kommer nok i mål og det er i grunnen først nå når eg sitter å TENKER at det går opp for meg: Det KAAAAN være han kommer hjem med det norske flagget på brystet på søndag! Herregud! Det er ganske stort og eg bobler helt over av stolthet! Spurte han: “Hva hvis ikkje?” Han heiste på skuldrene og sa det ikkje gjorde noe, han er bare 17 år og har mange muligheter og vil bare fortsette å trene og trene 🙂
Uansett blir det mange spennende år fremover så eg bare gleder meg eg 🙂

 

Men nå? Tja, nå skal eg fortsette å strikke før det er ut i blåsten!
Vil du se resultatet av storbrannen “her borte” i går? Ta en titt HER!! (O M G!)

 

 

 

LAG DEG EN
KOSELIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Kjempetøft skjerf! Takk for at du deler sånne stilige oppskrifter. Har lagret oppskrifta, det kan bli gave til et barnebarn i rette alderen. Jentene begynner å bli store😊

Siste innlegg