SÅ MYE GØY! -Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Frankie Brown

 

Hvis du er ute etter å ha det veldig gøy i strikkeprosessen, ja da må du scrolle deg gjennom Frankie Brown sin Ravelry Profil! Det finnes faktisk ingen over og ingen ved siden av i hennes kategori! Det er ofte mye dill med hennes design, men så lenge det er gøy er vel ikkje det så farlig? Du vil også finne mye som kan brukes,
ja du bør nesten ta deg en tur 😀

 

 

 

 

Designet av Frankie Brown

 

Teppet i dette innlegget er jo noe alle som kan strikke klarer – Helt uten problem 🙂 Alle oppskriftene til Frankie Brown er gratis, det eneste hun ønsker er at hvis du har mulighet så donér noen kroner til GODE SAKER hun gir pengene videre til ♥ Syns det er flott, hennes hobby hjelper andre, nå samler hun inn penger for å støtte familier med barn som har leversykdommer ♥

 

OBLONGS
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Eg fikk jo litt blod på tann i går da eg Stæsjet opp stua litte granne, derfor tenker eg å fortsette med…..LILLEDOEN i dag…vår lilledo er på langt nær sååå fin og søt som DENNE, nei nei….vår do inneholder stort sett bare JULEPYNT! Normalt sett så bor jo julepynten nede i garasjen, dvs ALT skal bæres opp og ned hver desember
(me bor i 3 etg uten heis, men med utvendige trapper). Noen ganger er det bare snø og is i alle trappene og ellers ute, da blir det fort et tiltak å gjøre dette. Flere år har ikkje julepynten kommet seg ned før påskepynten blir hentet opp. Det har i grunnen bare vært korte perioder hvor ma faktisk kan si me har en do…på lilledoen. Vel, som eg nevnte i går så hadde eg jo mer enn én plan da eg planla Hobbyrommet. Fordi eg har flyttet alt garnet mitt fikk eg jo frigjort 2 innerboder, der er det nå plass til julepynten uten at den står i veien. Planen er å kjøpe noen av de store plastboksene m/lokk på Europris og ordne pynten fint. Akkurat DET tenker eg å gjøre når eg pakker ned pynten før nyttår. I dag tenker eg bare å flytte juleeskene inn på boden, gjøre et lite forsøk på å minske antall esker i allefall. Siden lilledoen har oppbevart disse eskene har også lilledoen blitt et rom hvor “ting” som man ikkje vet hvor skal eller som egentlig er på vei ned i garasjen havnet…Blir jammen R O T av sånt!

Før eg helt setter i gang skal eg lade litt opp på Hobbyrommet, fortsetter videre til å brette litt klær siden de henger på stativ i gangen og når mye skal flyttes er det godt med fri fartsvei. Ikkje sant.…Uansett hva eg skal bedrive her hjemme, ja enten det er å rote eller rydde så forplanter det seg ALLTID på den ene og andre måten…
Vel, vel...eg får starte med den oppladinga!

 

 

LAG DEG EN
FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg