FØR & ETTER – Nå er det Høst!

 

I morgen er det 1.september så nå er det innafor å finne frem litt høstfarger og kanskje litt varmere tekstiler 😀
Ali hadde jo sett på noen pledd i går som var på tilbud på Europris, eg sjekket de og når eg så fargene ble det til at me svippet ut en tur nå i ettermiddag. Så ja, nå har eg vasket og stelt halve stua og plutselig ble stua litt mer lun, selv uten et eneste bilde eller noe på veggene 😀

 

 

 

 

 

Slik så det ut her i kroken før eg startet, ganske “kaldt” i grunnen. Etter at eg flyttet inn på Hobbyrommet er det i grunnen lite eg er i stua, har aldri vært den som MÅ se på tv så savner det ikkje. Når det er noe eg MÅ se så bruker eg pc. (Legg merke til de 2 svarte putene som fikk lov å være i sofa bare de var feil vei hehe)

 

 

 

 

 

Det er ikkje så mye nytt me har kjøpt egentlig, skal ikkje sååå mye til ser du. Kjøpte 2 Slike pledd og 2 putetrekk til de der “Romerputene” Ali kjøpte nylig!! I tillegg kjøpte eg litt lys og staker for å ha på dette “hjemmelaga” lysbrettet 🙂 (det er et gammelt smørbrødbrett, sånn sølvplett som eg har sprayet for 2-3 år siden)

Eg fjernet de hvite lammeskinna som lå på sofaen og tok de brune/natur inn i stua i steden for.
Nå kan de hvite bo på soverommet frem til sommeren 😀

 

 

 

 

 

Eg har aldri blitt fornøyd når eg har prøvd meg på lysbrett, det blir aldri slik som eg ser på bilder…Sukk….men på Europris fant eg sånne enkle svarte staker som eg har sett på, disse var billige så da ble det 2 stk. 34 kr er en fin pris 😀 De svarte soppene kjøpte i fjor jul på Selvåg Gartneri i Stavanger, de har mye sånn fint stæsh.

Satte meg inn her i stua nå når eg blogger og eg må si det var ganske behagelig med disse fargene rundt meg, tja…det er rett før eg nå finner frem høstens perlerier som skal opp ute MoHaaa Meeen det er eg nødt å vente litt med, bare litt.…sånn et par uke ca klarer eg å holde meg 🙂

 

 

 

 

 

Ute på Europris selger de noen sinnsykt gode Jalapeno Nøtter ♥ Eg må alltid kjøpe en pose når eg er der, så nååå skal eg sette meg her, litt nøtter on the side, perle og kose meg med serie 😀

Gleder meg til å ha besøk her inne på rommet mitt, lage og kreere noe sammen med store eller små – Det var jo også en grunn for at eg VILLE og MÅTTE ha et rom. Når Ali så forvandlingen i stua i dag smilte han bare. Eg skjønner det for det var til tider mye av mitt “rot” her, men hva skulle eg liksom gjøre? Når eg luftet ideén om eget rom til alt sammen var han ikkje enig. Eg sa at da ville me jo også få frigjort 2 boder + at stua vil bli ryddig. Tror det var først i dag han sååå hva eg mente i vår hehe Nå har eg 2 fine boder med god orden og det er plass til å lagre ting. Vil jo si at alt ble til det bedre, men me fikk dessverre ikkje stort soverom denne gangen. Det får me jo den dagen Dib flytter (Måtte det være lenge til!!) for han har det andre store rommet så da kan vårt soverom blir gjesterom 🙂 Jepp, det er min plan 🙂 Blir så bra atte!

Men men, eg har mye som skal perles og mange episoder å se!
Me skravles!

 

 

KOS DEG OG NYT KWELLEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Nåvel, jeg henter ikke noe fram enda, blir 27 grader her på torsdag og sol hver dag i over en uke til framover, og jeg tipper enda lengre.. for sitte på balkongen og se på sola jeg da, haha.. riktig god kwell 😜😘

      1. Det er ganske bra vært her også, men det ligger på 13-14 gr da. Eg er veldig glad i høsten og når sommeren er på hell er eg som regel kjapp med å sette litt høstkos på agendaen 🙂 Kos deg du også 😀

Siste innlegg