SALTE MANDLER – Absolutt en ny favoritt!

 

I alle år har eg alltid laget Brente Mandler, det er jo bare så digg! Her for en stund siden sa Amira at SALTE mandler var skikkelig digg, så ja, vel….Da må jo det prøves 🙂 Uten å helt ha bestemt hva eg skulle bake i helga kjøpte eg med meg et par 3 kg løsvektmandler i går, det var jaggu ikkje dumt gjort.

Eg kokte først 1 porsjon, det gikk jo skikkelig kjipp-kjapp uten noen problemer i det hele tatt.
For å si det sånn, de gikk “rett hjem” hos både Dib og Ali!

 

 

 

 

Var bare en ting å gjøre da? Joo, det var å lage de en gang til bare i dobbel porsjon 🙂 Gikk like greit det også.
Nå har eg fordelt noe av mandlene på små norgesglass og noe skal pakkes i småposene på bildet over.
Smågaver hit og dit vettu. Det er jo faktisk noe av det kjekkeste med å bake!

 

 

 

 

Oppskriften eg har brukt finner du HER INNE – Anbefaler deg å prøve om du er glad i salt snacks ♥
Å ja, de er fine nok, ikkje minst gode nok til å gi i smågaver 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
AVSLAPPENDE KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg