Samstrikk og Kos i Sommer – Norske Strikkeoppskrifter

Designet av Ellen Haugen Bergsrønning

 

Denne bare MÅTTE eg ha, så da ble det “Klikk-Klikk” og nå lyser den mot meg fra padda! Den sklei sidelengs inni i “Må Ha“-køen min, akkurat hvor i rekka vet eg ikkje helt ennå, men temmelig høyt oppe havnet den 🙂 Tynt sokkegarn er absolutt i mi gate og det kjekkeste var jo om eg fant noe i egne hyller, men hvis ikkje så kan du faktisk også få kjøpt oppskrifta sammen med garnet Her hos Fortuna 🙂

Garnbutikken Fortuna arrangerer altså Samstrikke på denne nå i Sommer, startet i dag! Joda, klart du kan sitte uforstyrret å strikke den på hytta de, ingenting er et must, men om du vil finner du Samstrikket
i Denne Ravelrygruppa – Det pleier å være veldig koselig med samstrikke.

 

FAGERLIA
Bildet over
Fra 86 cm til 130 cm i overvidde
Norsk Strikkeoppskrifter

 

 

 

 

Designet av Bitta Mikkelborg

 

Bitta er neimen ikkje snau hun heller for her klinker hun til med “Ankelsokker 2021” – Første mønster er allerede ute, de andre 4 kommer 15/6, 1/7 og 15/7 (De 2 siste mønstrene kommer sammen på sistnevnte dato 🙂 Mye herlig strikke her altså, enten om du vil strikke deg en T-Skjorte med kort eller lang erm, eller 5 deilige sommersokker i ankelstørrelse 🙂 Hva med alt sammen? Ja bare fordi, ikkje sant!

Vil tro at hvis du skulle ha spørsmål til Bitta sine sokker så kan du nok få svar i gruppa hennes;
BITTAMIS DESIGN FOR STRIKKELYSTNE 🙂

 

 

BLONDIE
Ankelsokker 2021
5 Norske Strikkeoppskrifter

 

Er ikkje måte på StrikkeKos i Sommer!
Velg og vrak, eller alt sammen 🙂

 

 

 

* * * *

 

 

 

Der startet akkurat Sommerhytta så da er det bare å finne fram strikketøyet, det beste var om det ble ferdig i dag slik at eg kan bli ferdig på spisebordet i morgen 🙂 Jaja, hvis denne tåka skal henge som den gjør fremover er det ikkje vær til å ta bilder av noe likevel, eg er litt gresen når det gjelder å ta bilder 🙂 Men, men…

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg