SCRAPPY SOCKS – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Stephen West

 

Ikkje sant? Me er HER igjen…Men altså! Sokker! Disse var jo heftig stilige 🙂 Nå er me nok mange som ikkje trenger en oppskrift på helt enkle sokker, men det handler like mye om fargeINSPO! Dette er hva eg kaller perfekte restegarnsokker, dessuten syns eg det er gøy at det er Stephen West sine sokker, kul hæl da!

 

 

 

Designet av Stephen West

 

Disse er ikkje strikket i det tynneste sokkegarnet, men i DK tykkelse og du kan bruke pinnenummer 3-3,5 mm 🙂 Vel, da har du nå nok en flott sokkeoppskrift i samlingen og du kan fortsette produksjonen til slekt og venner!

 

SCRAPPY DK SOCKS
Bilene over
5 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Torsdag, 19 gr og sol – Turen går fra Byhaugen i dag og den siste for sesongen. Turgrupper tar også ferie ser du, men man slutter ikkje å gå tur for det om 🙂 Eg har snart visst i 2 uker at eg skal i bursdag på søndag, men eg glemmer det titt og ofte og kommer på det kun når eg ser lappen som henger her på veggen….Dvs eg må se om eg kan fikse en gave etter turen i dag…Hva i alle dager skal man da kjøpe!?!? Må tenke på det!

Vel vel, eg må fikse meg litt og så er det tut og kjør!
Du må huske å få med deg Sommer Give Away`n HER INNE!

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg