Sommer GIVE AWAY – Blir du med??

 

Ingen tvil om at det er sommer; Det blåser og regner litt, men jaggu meg er det hele 22. Yr.no lover
helt opphold fra i ettermiddag og det passer fint for i dag blir det tur 🙂

Men altså, når me først er lovet sååå fin sommer som me er, ja da må me feire syns nå eg! Tok meg en liten og kjapp shopperunde i dag før verkstedet og a plukket eg med meg fargerike og gøy ting! Ting som båe er praktiske og morsomme når me skal lage oss en herlig sommerdag – Hver dag er en fest vettu, i allefall nesten!

 

I denne pakken finner du:
Flytende koppholder
PartyParaplyer
Klistermerker
Morsomme Viskelær
Neglelakker
Perler
Skykkesen
Perlenål
Evige Isbiter
Såpebobler <—Et MUST!
Silikonsugerør
Ballonger m/konfetti

 

Altså, hvis ikkje dette kan bidra med å lage seg en fest,
f.eks midt i uka, nei da vet`kje eg 🙂

 

 

 

 

Her kan du “Male” deg festlige sommernegler, mange har bemerket
mine negler som eg laget i går! Åsså kan du lage deg matchende
armbånd/fotlenker til tær og fingre 🙂

 

 

 

 

Viskelær er GØY, å nei du bruker de ikkje! Eg samler.
ja eg vet, men eg bruker de f.eks som rekvisitter på bilder 🙂

 

 

 

 

Blir ikkje sommerfest uten såpebobler!

 

 

 

 

Ballonger m/konfetti må man ha! Bare et lite obs: Eg måtte ta silikonsugerøra ut av pakken for å få de opp
i Norgespakken 🙂 Det følger med stålbørste til å rengjøre sugerøra med. Store/Tjukke sugerør
er genialt til smoothe og ikkje minst Boba 🙂

Da har eg pakket Festpakken klar så nå er resten opp til deg! Fortell meg gjerne i en kommentar under dette innlegget hva du skal i sommer, eller hvilket sommervær dere har, om du spiser mye is (Eg spiser is HVER dag!! Sommer er sommer). Dette kan så visst være en egopakke og du beholder alt selv, har du barn/barnebarn/nieser/nevøer bør du i så fall gjemme den!! Eller du kan kose deg sammen
med ungene og innholdet – Opp til deg! Gøy blir det okke som.

Det er kun kommentarer under innlegget her på bloggen som er med i trekningen.
Kommentarer på Facebook regnes ikkje med.

 

Tenker eg trekker en barnslig og heldig vinner
LØRDAG 24.JUNI

 

 

 

KOS DEG

 

Del gjerne enne Give Away`n slik at flere kan delta!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

44 kommentarer
    1. Heisann. Så kult påfunn. Jeg er gjerne med på den spennende trekningen. Har barnebarn i rett alder som ville blitt kjempehappy for denne forundringspakka. Du spør om været. Supervarmt her i Oslo. Akkurat nå kom det ei regnskur, og det er både deilig og gjør godt for planter og avlinger, så lenge det varer.

    2. Skal kose meg med barnebarn i sommer her på Sørlandet. I dag har vi litt etterlengtet regn. ( Rart for en trønder i si😂)

    3. I skrivende stund er varmt men litt sommerregn som faktisk trengs. Eg kose meg ute med strikketøy og lydbok. Blir noen turer til Kreta iløpet av sommeren, det ska bli fint. Ha en fin sommerdag og kos deg med is, blir nok en båtis her idag

    4. Er på ferie i utlandet nett no, 18 grader og skya 😁 Lite is-eting…, men masse kaffi og te 👌🏼

    5. I dag har vi endelig fått litt regn, jeg er fryktelig redd for skogbrann og dette regnet reduserte faren bittelitt. Sommeren skal tilbringes hjemme og på hytta og mye av tiden sammen med barnebarnet på 5 år.

      Ønsker deg en fin sommer

    6. Så flott godtepakke. Og så viskelær da. Selvfølgelig brukes de ikke, men beundres. Her har alle ungene samlet på viskelær, og en god del av dem er fremdeles her i heimen til glede for barnebarn.
      I dag er det vått og kjølig (19 grader) Savner alt varmen og sola. Nå for tiden heter det hetebølge. Da jeg vokste opp kalte vi det deilig sommervarme. Begrepene har forandret seg.
      Planer for sommeren har jeg ikke. Men en makker som er pensjonist har vi ferie hele året og da er det like grei å unngå turer i fellesferien. Dessuten reagerer jeg på at hotellovernattinger har blitt merkbart dyrere. Mange grunner, men noen vet å skru opp prisene fordi Norge nå er et attraktivt reisemål for de som har EURO eller Dkr. som valuta.
      Har en utleiebolig som må males i år, og nå er godkjenning for å sette opp stillas ved fylkesveien godkjent. Så jeg tenker jeg får feie et par uker. Luksus for meg å ha total stillhet.
      Og is. Nei takk. Starter alltid vår/sommer sesongen med å sluke en softis, og så er jeg ferdig med isspisingen.
      Hva jeg skal gjøre om jeg vinner godtepakke. Jo leke litt med neglelakk, kose meg med beina høyt med kald drikke i glass pyntet med paraply og gjenbruks-sugerør og evige isbiter. Og såpebobler blir en herlig leg sammen med Wilma, som er ei lita firbeint snuppe. Og ellers blir det gøy med barnebarn fra pakke.
      God sommer til deg og dine. Klem Liv

    7. Vi er på båten til Sverige, skal fråtse i buffeten, masse deilig sjømat og softis til dessert 😊 ha en fin dag 🐰😘

      1. Ahaaa DET hørtes gøy ut!
        Ta nå å fråts litt for meg også, en is eller 5 f.eks 🙂
        Kos dere hos søta bror!
        Klem Vibbe

    8. Her er de overskya og 22 gr ferien i år blir en tur til Liverpool og internasjonal cup.
      jeg vil dele med jentene

    9. Hos oss på Jessheim er det sol og sommer ene øyeblikket og full regnstorm neste, men tempen er bra.
      Det blir en liten utenlandstur for oss og en tur nordover for meg og en av unga. Ellers bare kose oss hjemme, noen jobber, noen har fri. Hunder og blomster hjemme krever tilstedeværelse.
      Alltid arti med noe kreativt med barn og barnebarn.
      Go’ sommer

    10. Kjempekul givaway 🥳🥳 hadde passet perfekt til mon manns 60 årsfeiring i juli 🥰🥳 Du e flink å finne på ulike kreative aktiviteter 🥰👏💪🥳

    11. Hei😎. For en herlig gavepakke! Her i Bærum hae det endelig kommet litt etterlengtet regn. Har hatt varmt og fint lenge, så da har det blitt morgenbad i sjøen før kl 7 hver morgen. Nyyyyydelig start på dagen. Om jeg vinner tror jeg at jeg tar med pakken til Hytta i Valdres. Der kommer naboen opp med sine barnebarn. Tror de trenger litt gøyalt, for i går var vi i bisettelse til oldrmoren deres. Is er alt for godt, så det prøver jeg å la være å spise. Er spent på hva du gjør med julekulene. God klem fra Birgitte

    12. Har hatt noen fine dager her på Vestlandet, men i dag er regn igjen. Sommeren skal tilbringes hjemme, bortsett fra noen dagsturer rundt omkring. Har troen på at dette kan bli en fin sommer der vi kan spise mye is😀

    13. Herlig og fargerik give away 🥳
      Her i Trøndelag har vi ca 30 gr i dag også. 🌞👏 Min sommer blir jobbing og trilling av en gedigen dunge med grus 👍 Tungt arbeid, men har da god tid, og det blir sååå fint her 🥰 Stor plen og et lite drivhus har jeg også, så arbeidsledig blir jeg ikke med det første 😅Skal også på en liten tur med voksne barn og ett barnebarn. Det har blitt en tradisjon ❤️Ellers er all fritid ledig, og jeg kan være impulsiv og gjøre akkurat hva jeg vil, når jeg vil 👏
      Ha en fortsatt fin dag 🥰

    14. Det hadde vært veldig kjekt å vinne til burstagen min på søndag 🤩. Ville delt med mine 4 små barnebarn ❤️. Her er det mye kjekt me kunne laget.
      I varmen blir det nok 1 is hver dag 🍦.
      Det var godt med litt regn nå, og få friske opp luften, etter intens varme. Og ikke minst for bøndene 😀

    15. Her på karmøy regner og blåser det i dag, men litt regn innimellom tåler vi(må tenke på bøndene vett du).
      Veldig fin sommer gave 🥰 ville delt med barnebarn som blir 06 år I sommer samme dag som bestemora blir 60.

      Riktig god sommer ønskes deg 🌞 og mange fine turer 👍

    16. Håper at solen vi har i Trøndelag nå skal holde hele sommeren☺️ skal tilbringes på hytta med strikketøyet😃😃

    17. Artig give away pakke du har satt sammen. Sola skinner , strikking ute i finværet [ kan være en utfordring i varmen når garnert er ull ].I sommer blir det litt hytte, litt hjemme og kanskje en tur til Kreta på høsten. Dagene flyr fort så nå må vi
      nyte sommeren i vårt langstrakte. Kaffe , is og jordbær er herlig sommermat.

    18. Det har vært en fin uke 🤩 akkurat nå sank tempen litt … ventet på regn i dag, men ikke kommet de mengdene som det var forespeilet. 3 1/2 uke til ferie, og i år blir det mest sannsynlig norgesferie. Planer om Åndalsnes, og da må jeg innom Rauma garn. Aldri vært der … Ha en fin sommer !

    19. Guuuud for en gøy og fargerik pakke! Den vil jeg definivt gjerne vinne til meg selv, altså! I sommer skal jeg treffe barselvenninner gjennom 20 år, vi snakkes daglig på nettet fremdeles, faktisk! Og så skal jeg og kjæresten på tur til Vestlandet og familiebesøk der. Senere i sommer skal jeg være “barnevakt” for min datter sine to hunder, det er det nærmeste jeg kommer barnebarn foreløpig.

      God sommer!
      Hilsen Janne, 58.

    20. For en herlig sommerpakke sånt er til å bli i sommerstemning av og midt i blinken for mine barnebarn og meg. Juni har vist seg fra en sommerlig side og nytes i fulle drag. Har vi det ikke flott rundt oss 😍😎☀️

    21. Deilig vær i nord. Sola skinner, og det er endelig blitt grønt i hager og i skog.
      Nyter sommeren så godt vi kan. Plutselig blir den borte, men det er vi vant med.
      Kos deg på tur.

    22. Det har vore nydelege dagar på Vestlandet den siste tida, og ettermiddagane etter jobb vert nytta i hagen og i minidrivhuset. Sommaren skal tilbringast stort sett heime eller på fjellet – håpar på nokre fine fotturar i løpet av sommaren 🙂

    23. Herlig pakke du har laga😍vi har endelig fått sol og varme i nord. Skal nyte mange is ilage mi gravide snuppa…ho har dilla på is no🤗og sjøl om eg skal bli bestemor skal eg ikkje slutt å male og tegne på mine fargerike negla. Skal heller ikkje slutte m fargerike klær og juggelsmykka🤗🤗🤗
      Kos deg masse,du er en stor inspirasjonskilde💕

    24. Den pakken hadde nok vært topp for de eldste barnebarna mine. De skal feriere i Danmark og litt dilldall er greit å ha i reserve hvis det dukker opp en regnværsdag eller to. I dag er været her «bedre» enn meldt på min telefon. Det er håp om å få tørket klesvasken ute, men vi trenger jo egentlig regn nå.

    25. Her er det sol og fint sommervær . Det er en herlig pakke du har laget, hvis jeg vinner vil jeg dele med barnebarn. ønsker deg en fin helg 🙂

    26. Da er det bare å håpe på littegranne flaks her inne og at sommeren bringer med seg mye glede.

    27. Her var det mange kjekke ting til å kose seg med. I år skal jeg kose meg med turer hjemmefra (Stavanger) Får besøk både fra Amerika og Østlandet, de må jo få se Lysebotn, Prekestolen, Helleren og Gloppedalsurå iallefall 😊

    28. Fin gavepakke😊 Jeg skal få besøk av min niese, og skal besøke familien min i sommer☀️

    29. Vi ferierer på hytta og koser oss med diverse hobby.Har kjøpt inn Posca tusjer og lakk,steiner ligger klare på hytta.🤗🤗🌻🌻🌷🌷🌼🌼

    30. Her på Vestlandet har vi hatt mange fine sommerdager, men de siste dagene har det regnet og vært overskyet. Mine sommerplaner er kort sagt slik: Besøk av venninne med familie nå til helga💜, NM i friidrett på Jessheim, oppstart av ny kreftmedisin, tre uker på barndomsøya mi i Trøndelag og mye strikking 🙂 God sommer, Vibbedille 🌸🌞🌸

    31. eg har eit barnebarn på 6 år. Når ho er på besøk må me alltid lage noe, klippe, lime sy…… ei slik pakke hadde ho nok funne ut ho kunne lage mye av. og er så imponert av treningsiveren din.

    32. Hei. Så kjekt, noe for mine barnebarn på 8 og 11år. Her pisker regn og vind rundt hushjørnene. Men klager ikke, trenger regn etter lang tid uten noen dråper. Satser på at været ordner seg til kvelds. St Hansaften. God sommer til deg og dine.

    33. 🎈Tenk så moro å kunne overraske barna på avdelingen min i barnehagen,hvor jeg jobber🎈Det er sol og sommer,og da passer det bra å kunne ha det gøy for små og STORE🤞🏻🤞🏻

    34. Så kuult! Deltar! Gøy for ungene! Kjekt å være litt kreative disse lange dagene de må vente før vi endelig kan dra noen dager på ferie!

    35. I år blir det norgesferie. Det er det ca 15 år siden siste. Det blir Airbnb på Fusa. Og det beste er at den er betalt for leeenge siden, så feriepengene er fortsatt inntakt. Så jeg drar med barn og barnebarn til Fusa og skal nyte fem deilige dager med sjøen. Vi gleder oss veeldig.

Siste innlegg