SE HVA EG FIKK! – Nå blir det kos i Juleferien!

Designet av Birgit Grunwald

 

Oppskriften på disse skikkelig kule og ikkje minst flotte vottene plinget inn i mailen min her om dagen! Det var en mail fra designeren selv som var så rørt over at eg hadde blogget om vottene hennes gjentatte ganger 🙂
Hun takket så mye for responset og hun ville som takk sende meg det nyeste designet 🙂 Det er jo stas da så da tror eg jaggu meg at JuleProsjektet mitt var i boks! Må alltid ha noe nytt på pinnene når jula er ringt inn og ingenting mer verken skal bakes eller pakkes inn. Det lover bra og med tynt garn på
tynne pinner blir det garantert masse kos ♥

 

FILBLING
Bildet over

 

 

 

 

 

 

Eg har selvfølget funnet frem noen Go`saker som skal trylles om til votter, gode “rester” dette! Målet nå er å få ferdig Aamu genseren som garnrestene stammer fra, og sååå skal det strikkes votter som matcher genseren 🙂 Jepp, eg er alltid optimist så dette skal gå bra 🙂

Akkurat nå har eg bare en liten pause fra perlebordet. Har fått ferdig enda 3 figurer som skal strykes og SÅÅÅ skal eg perle minst 10 brett med barnåler…Jepp, ikkje så spennende å perle så mye likt, men det må til om eg skal få dørkransen eg ønsker! Sitter å vurderer om eg skal skisse opp inngangspartiet og husveggen for så å skisse inn det eg har tenkt å pynte med….Hmm…kan jo være greit med en visuell oversikt, ikkje det?
Ja, mulig det er litt nerd, men så er eg vel gjerne litt nerd da *humrer*

Skal dessuten straks ut i regnet! Ned å hente mor mi sin bil og sååå før eg kjører hjem igjen er det en del eg skal ordne for henne med det samme. Ja og det REGNER! Men men, etter på er det hjem, på med pysj, tenne lys
og innta kveldskosen. Får nok startet på barnålene, men i kwell skal det strikkes mens eg blir undeholdt av en kjekk serie 🙂 Best å gjøre seg klar, Dib er nok straks hjemme 🙂

 

 

KOS DEG VIDERE

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Lykke til med mønster,strikk, perler osv osv. Det tar liksom ikke slutt. Du er dyktig. Selv rar jeg en halvtime våken før jeg må sove litt igjen… natt to av tre. Har med tabben og strikketøyet.. så får vi nå se.
      Ha en lun tirsdag. Klem

Siste innlegg