Se på de da! – Strikkeoppskrift

Designet av Natalie Sheldon

 

Sjekk det herlig pottelet her da!?? QuilteSokker! Virkelig fine og en god porsjon dill
*Lagres umiddelbart i dillemappa mi*

Tror eg skal lage meg et nyttårsforsett for 2024; Strikk MINST 1 par sokker til meg selv….! Eg har litt under en halv vott å strikke ferdig i år…Egentlig trenger den ikkje være ferdig før 3.juledag så håpet er der 🙂

 

 

 

Designet av Natalie Sheldon

 

Disse sokkene strikkes rette veien i allefall hehe Det har eg heller aldri fullført; En sokk strikket tå-opp…Det knoter seg til ved hælen vettu…Eg har heller ikkje lagt for mye innsats i det å skjønne det, syns det funker helt supert
å strikke sokker fra toppen eg 🙂 Uansett, disse sokkene kan du strikke til hele slekta, kommer i alle størrelser!

 

COZY QUILT SOCKS
Bildene over
Str fra Barn til Voksen Large

 

 

 

* * * *

 

 

 

Allerede nå i morgentimene HØRES været rimelig godt!
“Torsdag ettermiddag og kveld ventes det svært kraftige vindkast på 33-42 m/s fra nordvest, det er også ventet sterk storm på kysten. De kraftigste vindkastene ventes nær kysten” Minner om at me bor nesten nede i sjøkanten hehe Nå er me noe skånet for direkte nordavind fordi me ligger litt i le akkurat her, men når den dreier fra vest kommer den rett inn fra siden…Kan bli mye bråk ja! Satser på at naboene har boltet fast det som kan,
litt kjedelig å få krukker og stoler slengende etter seg *fniser*

ANYWAY! Eg skal ikkje ut, eller...kanskje eg sender Ali på posten med noen pakker! Eg kom meg jo ikkje ut i går, bare surret her hjemme vettu…Ja eg endte opp med å bake litt til da vettu

Men nå skal eg ta å rigge til litt her på spisebordet for i dag skal Alma Sofie og eg briljere med nonstop og melis…MASSE melis! Dette blir garantert veldig gøy!

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

Siste innlegg