Selvfølgelig er det en sjiraff! – Ser du ikkje det?!

 

Sånn ser en sjiraffkropp ut, jepp, helt sant uten noe knussel 🙂 Men ja jo, eg må jo innrømme at eg har ledd litt inni mellom. Bortsett fra at det var litt knede i starten, trangt med få masker, så har det gått veldig greit og den er kjapp å strikke – Det er visst man ikkje blir avbrutt i tider og utider 🙂 Nå er eg i allefall klar for å strikke noen bein, det skal være 4 stk av…selvfølgelig…vel vel…

 

 

 

 

I bunnen skal du sy sammen, eller du kan bruke Kitchener stich – Kan anbefale sistnevnte!! Den grønne stripa helt underst der er sydd sammen med denne teknikken og du kan knapt se det? Er rimelig fornøyd selv om eg har fått det enda finere når eg strikker i ull, men men.

Når eg skal sy noe med Kicknere Stitch bruker eg alltid Denne YouTube Videoen! Veldig lett å forstår 🙂 Oppskriften på den SØTESTE Sjiraffen, i mi tid, finner du HER INNE ♥ Eg ser jo for meg at eg skal
strikke en hel gjeng…ehee…flokk! Blir du med?

 

 

 

 

Altså, ser her da! Det hjelper å vaske vinduene, eller som i mitt tillfellet; Terrassedørene 🙂 Når vinduet er krysstallklart, ja da blir også fuglene det 🙂 De er jo sååå skjønne og beklager hvis du føler deg spammet *ler* Denne kjøttmeisen her satt sånn i minst 10 min! Den bare vugget frem og tilbake i vinden ♥ Kanskje mett, eller bare sliten. Til tider var det fuglekø ved hver matstasjon ute på terrassen i dag, det var sååå mye fugler!

 

 

 

 

Selv om det kun var eg som spiste middagen min i dag så syns EG det var godt i allefall 🙂 I tillegg til dette laget eg også ei gryte med Mexicansk Tomatsuppe m/ chili, ost, mais og rømme. Anyway, oppskrift på middagen på bildet finner du HER INNE 🙂 Det må eg si, rista Kikerter er himmelsk godt! Dette kan du f.eks fint lage ei kwellstund om du er litt snacken, eller du kan ha det som en siderett til noe annet 🙂

 

Akkurat nå har eg litt AleneTid! Amira og Ali er ute og forhåpentligvis får de skifta dekkene på bilen – Krysser fingrene for det! Eg har kokt kaffi og skal innta roen for i kwell. I morgen er det ut på hjul, har et par 3 ting som skal ordnes + eg skal kjøre mor mi til legen…Håper ikkje det kommer noe mer snø!

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Sorry, når jeg så den giraff-kroppen var det noe helt annet jeg kom til å tenke på enn giraffer. Trodde et øyeblikk at du hadde begynt å ta etter klick-bitenes konge..

      1. Ikkje sant vel!? Haha Tenker han kan være alene om benytte den teknikken. Eg kan godt “pirre” litt i overskriften, men eg skrive for det meste sant 🙂 Ikkje hadde eg noe sjiraffmareritt heller….*Rister litt på hodet* for noen strekker det langt når presset øker 🙂 Eg? Tja, eg slapper helt av og kose meg her med en…sjiraff 🙂

Siste innlegg