SELVFØLGELIG! Et overraskende sleivespark…

Designet av Isabell Kraemer

 

Ikkje sant!? Ja det måtte jo skje! Satt i grunnen å tenke for litt siden at nå har eg endelig kontroll på strikkeplanene mine frem…men neida! Da kommer jo Isabell Kraemer med denne Go`biten her da vettu, nesten helt ut av intet – Ja akkurat som et saftig sleivespark! Selvfølgelig så frister den, mye mer enn hva eg våger å innrømme for meg selv! Nesten hver gang hun kommer med noe nytt så blir det krøll i mine planer, denne gangen får eg nøye meg med å lagre for nå! Ja eg prøver bare å lure, eller overbevise meg selv, for innerst inne så VET eg at denne kommer til å ligge å ulme…*Sukk*…Det ER knallhardt å være StrikkeAvhengig i disse dager gitt…*Dobbelt sukk*

 

MANOU
Bildet over
Fra 93 cm til 160 cm i overvidde
Fordelt på 9 størrelser

 

 

 

 

Eg skal være standhaftig å strikke på denne heller, nemligen Macey Genseren min! Klarte jo egenlig å lage trøbbel i planene mine sjøl i dag da eg fant DENNE!! Herregud, eg har tenkt på den i hele dag og eg må få til å strikke en som er ferdig samtidig med genseren min! Det blir en herlig kombo det når det blir kaldt,
ja sånn skikkelig VestlandVind og Kaldt!

Ellers så kjenner eg at det er godt at det er kveld! Jepp, er ganske sliten og nå har eg sittet å skrevet en søknad! JØSS! Det er jaggu meg mange år siden, eller egentlig har eg aldri skrevet denne type søknad før MoHaaa Eg har sendt av gårde en flott søknad om IdrettsStipend for Dib til neste år! Han har mye som står på planen, han har store forventninger “hengende” over seg  og det kan fort bli et ganske heftig år med en del reising så da håper eg han er verdig et slikt stipend. Sola Kommune deler hvert år ut Idrettsstipend til lokale idrettsutøver som utmerker seg både nasjonalt og internasjonalt. *neglebite spennende*

Men nå?
Litt ost, kjeks og diverse frukt 🙂

 

 

 

 

LAG DEG EN FORTJENT
GOD FREDAGS KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille med mange planer 🙂

2 kommentarer
    1. Åh der kom det enda en lekker sak!
      Den var kjempefin!
      Skjønner du sitter å «dibber»
      God helg til dokker og kos dokker med ost og kjeks.
      Gleda mæ tell å se «nykjøkkenet» etterhvert.

      1. Ja eg likte den veldig godt, meeeeen, eg skal på strikkefestival neste måned og har bestilt orginalgarnet (hos en nettbutikk som skal ha stand) til Aamu av Isabell Kramere bare for å være sikker på at eg får org.fargene hehe Så ja, som eg skrev så er eg jo fult opp. Gid eg ikkje hadde trengt å sove hehe

Siste innlegg