Selvfølgelig – Helt unødvendig!

Designet av Projectarian

 

Altså! ♥ At eg elsker å lage Unødvendige Ting har eg jo aldri lagt skjul på, men denne her ⇑ tar jo virkelig kaka, ikkje det? Eg? Ååå eg falt pladask og er stormende forelsket! ♥ Ikkje tull en gang! Den er STOOOR og eg kunne hatt den hvor som helst egenlig, men den kan fint få bo på Hobbyrommet mitt. Den kan f.eks ligge på senga som eg mest sannsynlig bør beholde (vel å merke en mye smalere seng) eller, den kan ligge litt staselig på toppen av ei hylle 🙂

 

 

 

Designet av Projectarian

 

Bare se på den da!?!
Skikkelig flott! Se på de øynene! WOoOW!

 

 

 

Designet av Projectarian

 

“Hellooo there, do you Love me?”

“He has happy, shining eyes and enough suckers on his tentacles to make you feel like you’ve accomplished something tremendous by the end of this project!” -Sitat Designeren

 

 

APOLLO THE OCTOPUS
Bildene over

Oppskriften  består av hele 40 detaljerte sider + 230 bilder som viter hvert steg på veien, så her er det bare å finne frem garn og heklenåler! Kjenner bare at denne oppskriften NÅ EG HA!

 

 

 

* * * *

 

 

 

Ok, da er det straks helga igjen da, og ikkje bare det, men det er jo nok en LANGhelg! Eg er stiv som en stokk
og eg kjenner at eg har jobbet mye de 2 siste dagene! I dag blir nok sikkert akkurat likt siden hele leiligheten
i grunnen trenger et kraftig løft! Samtidig så er det den der evinnelige handlinga hehe Må nok ha 2-3 ting på butikken med tanke på at det er stengt på mandag + at mor mi trenger sitt…Skulle hatt en trylleformel slik leiligheten ble strøken mens eg handler…*En jente har da lov å drømme?” (Den dagen mor mi vinner i Lotto skal eg anskaffe meg vaskehjelp!*ler*) Amira og eg har planer om en tur litt rundt omkring i morgen siden hun har fri
og da kan det vært greit å få “pliktene” i havn først.

Det er mye mulig eg havner innom Edens Hage i dag også, mangler litt hos mor mi + eg trenger jo noen sånne småplanter til 2 krukker. Får sjå hva eg rekker når eg først kommer meg på hjul. Må myke opp bein og rygg først 🙂

Vettu hva eg IKKJE skjønner!? Værmeldinga til Tv2!! De melder REGN, men her skinner sola fra en skyfri himmel ♥ Ser bare hvordan blomstene KOoOSER seg ute på terrassen – Det er lønn for strevet det!

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Blekkspruten var fin! Den tror jeg helt klart du trenger ute på terrassen på solskinnsdager. Drømmehuset trenger og et skikkelig løft før pinse. Enten må jeg lære meg å trylle, eller lukke øynene. Regnet ditt er her.
      Ha en fin dag

Siste innlegg