Selvfølgelig kan lykke kjøpes…

 

Regner med det er litt ville protester over det utsagnet!?! Eg er seff uenig…! Klart lykke kan kjøpes, det gjør du helt enkelt ved å anskaffe deg en Marius pysj f.eks, eller en annen lekker/kul pysj – det er lykke det! Er vel muligens her og nå lykke, men dog…Lykke ER lykke 🙂 Har man gjort en god innsats i løpet av en dag så smaker en lang dusj med diverse såper, kur, kremer, You name it..deilig, spesielt om du avslutningsvis kan smyge på deg en helt ny pysj!! Er nemligen ikkje bare turtøyet som må skiftes litt ut her i mine skuffer ser du…Har alltid elsket pysj, helst litt oversize i tillegg....vel, nå syns eg at både belte og seler funker dårlig på en pysj…Da trenger eg noen nye da vettu 🙂 Deilig! Har også fått i hus årets julepysjer og i år ble det fra SillySanta! Oh MY! Eg kjøpte en i fjor, kun til meg selv for å prøve liksom…Eg ble solgt! Det er det beste og det er ikkje tull! Dette er også en pysj eg kan sove i uten å bli kvelt! Hele pysjen er deilig bomull MED strech!!

 

 

 

Trøtt som en dupp her eg sitter og eg kjenner i heeele kroppen at morgendagen blir stiv og støøøl….
MEN, eg har testet den nye tørketrommelen for 1.gang i dag! Å ja, det var digg å slippe å henge klær i stua! Kan fort bli en vane selv om DET ikkje er planen, ellers ble det mye sopp i kwell.…Ja, sopp!
Hvem liker vel ikkje det!? Bare vent, du skal få se!

Anyway, satser på å stå opp litt tidlig i morgen for me må ut å ordne litt diverse…Bilen min trenger en nye fjær et eller annet sted, eg har nå i allefall bestilt en ny og den skal hentes og så fikser Ali resten. Ellers må eg innom Normal og håpe på at de har mer igjen av dette...DER sparte eg sykt mye penge, sååå må eg ha litt diverse til alle kalenderen eg styrer med. Ja og betong, eller sement da…det skal me også ha 😉 Tror det kommer til å bli en “tullete” dag hvor me farter over alt uten å utrette det me skal ordne…Pleier å bli sånn…sukk…Men ok, best å komme seg i seng…Å nei, eg sover ikkje med pysj…

 

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer
      1. JAAAA! Endelig NOEN som har skjønt poenget! Ingen som heller ser den fine pysjen under dyna! Eg er heller ikkje ukjent for å stikke på butikken i pysj heller, slenger en lang jakke eller kåpe over – går så fint atte. Ps: De ansatte kjenner meg…haha…Ingen blir sjokka lenger… 😀

    1. Helt enig i at lykke kan kjøpes i form av pysj!! Det beste som finnes. Her er det pysj hele dagen med mindre jeg skal ut (bortsett fra til butikken, dit går jeg gjerne i de fine pysjene mine) 😂

      1. Det gjør eg og, senest i dag! Fjellstøvler på og Mariuspysj under kåpa…Sånt skjer når det plutselig plinger en pakke inn på posten….Helt normalt!

        1. Det er bra vi er flere! Gjett om jeg ble glad her en dag når jeg fant en nyyyy pysj som jeg hadde gjemt for meg selv. Hadde helt glemt den. Gjemmer litt her og der jeg. LYKKE!

Siste innlegg