Selvfølgelig måtte det skje i dag…!

 

Er det noe som sjeldent og nesten aldri skjer så er det at eg forsover meg!! Det har vel heller aldri skjedd at eg ikke har postet et morgeninnlegg her på bloggen før!?! I dag forsov eg meg så det sang!! Eg skulle stå opp halv 7 eg, Dib dundret på soveromsdøra vår kl 9 da han selv også nettopp hadde våknet!! Eg skulle hente Amira før halv 10 fordi me hadde en avtale sammen….PANGstarte på dagen kan du si! Det som har skjedd er at eg sovnet for fort i går, pleier jo alltid ligge ett minutt og 2 under den iskalde dyna før eg ordner meg og trykker på alarmen…eg har jo sovnet med en gang...Men men, eg bare hoppet klærne og så ble Amira kjørt og me møttes på halvveis. Alt ordnet seg. Kom meg hjem i halv ett tiden og heldigvis ringte eg til Ali på vei hjem….Ja for han lå å sove ennå og me skulle ut å handle siste resten. Vet jo godt at det kan bli tomt for grønnsaker….Anyway! Me fikk handlet stille og rolig faktisk, hadde handlelapp og stålkontroll, men de var tomme for riskrem….! Me pleier kjøpe den i frysedisken, Kiwi var også tomme….men de hadde en type som lå i kjøleskapet….Blir bra det, hvis ikke hadde eg bare servert Cottage Cheese! *ler*
Trenger jo noe å gjemme mandelen i Ho Ho

Kjørte innom søs å hentet kalkun vår, får ikke ei stor kalkun inn i fryseskapet så greit hun hadde plass. Leverte fra meg julepakkene, men eg hadde jo glemte sjokoladen eg hadde laget…..det samt glemte eg til Amira og de også…Nå har eg bare sagt at hvis eg gidder/orker svippe rundt i morgen gjør eg,
hvis ikke blir det romjulskaker Ho Ho

Når me parkerer her hjemme for å lempe ut varene begynner det å snø! Krysser fingrene for at det blir snø som ville ligge en stund, hadde vært så koselig nå i julehelga 🙂

 

 

 

 

 

Ventet en pakke fra VistaPrint som var estimert til 2.januar, den kom i dag!
Det er bare ei gal tante som lager klistremerker av seg selv….Say no more 🙂

 

 

 

 

Så ja, nå er eg, eller me ferdig! T.o.m herpes på leppa kom i tide, så alt er som det pleier! Nei mer nå, selv om eg kjøpte med meg fersk gjær hjem….Har i flere år et ønske om å lage Ambrosiabrød…Så brunost er også kjøpt hjem…Får se, men det blir bare sånn kosegreie som eg evn gjør 🙂 Nå er det jul og eg har hoppet i en julepysj og tenker eg tar kwell nå, kanskje eg faktisk bare skal strikke? Se en julefilm?
Uansett, bare slappe av!

 

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Så herlig å være i mål da🤩det er eg og. Men først jobbe imorgen før julefreden senker seg. Da blir det strikk og filmkos. Før vi onsdag i romjula setter snuten mot varmere strøk😎☀️🇬🇷. Må sjekke leiligheten og få litt varme i kroppen. Ha ei riktig fin julefeiring🎅🏻🤶🏻

    2. Herlig å kjenne at freden senker seg og vi går i kosemodus 🤗
      Veldig fine bilder av deg 😘
      GOD JUL 😍🎄🧑‍🎄

    3. Ja. ja. Du forsov deg og jeg sto opp mange timer for tidlig. Er det en liten omvendt-dag i dag. Fikk ordnet her hjemme, kjøpt inn resten som skulle i hus, og SLUKNET. Det var den effektive dagen. Men det kommer jo en dag i morgen så det blir bra.
      Men hva gjør herren i huset når “sjefen” over innkjøp har sluknet. Jo, forsyner seg i fryseren av den herlige isen som jeg kjøpte inn for å ha 1. dagen. Vurderte drap, men da må jeg ordne ferdig huset i morgen alene, så om han klarer å få tak i en helt maken is i morgen skal jeg la ham leve litt til.
      Ønsker deg en fin kveld.
      Klem fra Liv

Siste innlegg