Shopperunde nr 1: Ukrainske Barn

 

Av alle ting så havnet eg ut på Europris i dag, på en lørdag! Det er slettes ikkje hverdagskost skal eg si! Tok en kikk i kundeavisen fordi eg trengte div såper etc, men der bomma eg kraftig på dagene gitt, så eg nøyde meg med 3 fl skyllemiddag *ler* MEN!! Eg hadde jaggu meg fin flaks likevel! JuHuuu På vei til kassen passerte eg jo en liten hobby/tegne avdeling, jadda! Fant flott tegnebøker til en rimelig penge + fargeblyanter til en anstendig pris + trykkeblyanter og visk 😀 *Lykke*

 

 

 

 

Helt til venstre er det 10 blokker med fargerark, i midten 10 tegneblokker (hvite ark)
og til høyre 10 fargebøker (Dvs fargeleggingsbilder)

 

 

 

 

Fikk “bare” 9 pakker med fargeblyanter da, men eg skal handle mer over helgen er planen. 2 pk á 10 trykkeblyanter fra Bic og 4 pakker med visk. Dette er jo en HIMLA bra start syns eg, litt flaks må man ha! *Lykke*

 

 

 

 

Kvittering på dagens shopping 😀 Har fortsatt litt penger igjen 😀 Eg aner jo ikkje hvor mange barn som kommer hit, men eg har tenkt meg en tur til Staples også. Der har de f.eks fine priser på spill, puzlespill og noen kjekke hobbypakker. En hobbypakketype inneholder f.eks alt du trenger for å knyte armbånd, en annen hvor du kan lage ringer, ja i grunnen alt mulig. Dessuten hadde de også tilbud på enkelte tegnesaker 🙂

Sååå jaaa….Du kan fortsatt bli med å hjelpe ♥ Det positive med å gjøre det på denne måte er at det er
0 kr i admin.utgifter hehe Ja jo, du betaler porto på det du kjøper av meg, MEN eg setter hele beløpet du betaler inn på en egen konto, og eg betaler portoen for å sende deg det du kjøper. Selv om det eg selger er mitt bidra, så “koster” ikkje det meg noe nå så da betaler eg portoen og lar heller alle pengene som kommer inn gå i tegnesaker og kos til disse barna ♥ *trekker pusten* Satser på at det var forståelig? hehe
Uansett, 100% av pengene dine går rett til formålet 🙂

Hvis det skulle vise seg at eg ender opp med for mye? Intet problem, bilen min kan kjøre ganske langt om den må hehe Det er mange nabokommuner som også tar i mot flyktninger så eg kan da leverer til andre steder enn kun Stavanger 😀 Ingen problem! Til de som F A K T I S K mener eg tigger(!?!?!?) *Kyss meg i ræva!*

 

Vil du bli med?
Ta deg en tur inn på DETTE INNLEGGET hvor alt er veldig oversiktelig så håper eg på en melding/mail fra nettopp deg 🙂 Fått skattemeldingen?? MoHaaa Da har du muligens et par kroner til overs 🙂 Eg har ikkje fått min! Det er like nervepirriende hvert år selv om eg vet at det ikkje er noen grunn for at det skulle gå galt hehe

 

 

HA EN FLOTT
OG FREDFULL LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg