SJEKK DEN FARGEN! -Gratis Oppskrift

Designet av Yay For Yarn Patterns

 

Altså, her har du fargen som kan lokke meg ut på de rareste prosjekt, selv om det er et heklet klesplagg.
Har i grunnen ikkje heklet klær, det blir mer tepper og smådill – Denne der i mot kunne eg helt fint ha heklet meg!
Tror nok eg falt litt for denne ja!

 

 

 

Designet av Yay For Yarn Patterns

 

Dette er en jakke som selv en nybegynner i faget fint kan beherske, hekles frem og tilbake med staver og luftmasker. I oppskriften får du også tilgang til en video om noe skulle være uklart, men vil tror at selve oppskriften er helt overkommelig for de fleste 🙂 Kan helt fint hekles både i bomull og ull,
ja egentlig i akkurat det garnet du liker best.

 

DIAMOND CARDIGAN
Bildene over
Fra str 76 cm til 174 cm i overvidde
Lengde 71 cm
Gratis oppskrift

Hvis du ønsker en reklamefri oppskrift som du kan
laste ned kan du kjøp den HER INNE 🙂

 

 

* * * *

 

 

 

Søndag og eg rullet ut av senga før 8, eg må ha blingset da eg sjekket klokka for eg trodde den var 9! Så ja, det betyr at eg har sovet litt lite siden det ble sent i går. Har ligget med varmeflaske på magen hele natta så eg har i grunnen sovet godt, men magen er akkurat like utspilt som i går. Ser frem til å forhåpentligvis få antibiotika i morgen for et satser på at dette “bare” er UVI. Husker ikkje helt, men for 2-3, kanskje 4 år siden måtte eg på sykehuset og det viste seg at eg hadde en rimelig stor cyste. Derfor håper eg det kun blir med en resept i morgen og ikkje noe annet. Går jo også til Nyrespesialt fast for å “passe på” nyrene pga av…tja, hele systemet i grunnen. Greit å bli passet på 🙂

Hadde en herlig og koselig kwell i går sammen med Amira og Eirik, maten ble en inner10`r og det var virkelig godt! Pga meg endte det jo opp med at Ali laget middagen og det er ikkje ofte at han bruker halvfabrikat hehe I den gården blir stort sett alt laget fra bunnen av. Meeen, siden det var eg som skulle finne på noe til middag, ja…ta det ble det slik. Eg kjøpte de glassene til SaritaS og neste gang blir det en annen variant 🙂

Sitter i grunnen å vurderer å bare legge meg ei lita stund til for da blir jo resten av dagen garantert litt bedre. Me så ikkje Kompani Lauritzen i går siden det er koseligere å sitte og prate, men det kan eg kose meg med litt senere på Sumo 🙂 Sola skinner fra skyfri himmel og eg kunne virkelig fått gjort mye ute i dag,
men men det får så være inn til videre…

 

 

LAG DEG EN FIN SØNDAG
OG NYT DEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

5 kommentarer
      1. Takk for det 🙂
        Sitter å venter på at klokka skal bli 08:30 slik at eg kan ringe legen, for etter hvordan helga ble må det nok i allefall antibiotika til vil eg tro. Satser på at det går strykende flott. Har omtrent sovet siden eg la meg lørdag kwell – Merkelig hvor sliten man blir av det også 🙂
        Lag deg en flott dag du også 🙂 Min kan nemligen bare bli bedre nå 🙂

Siste innlegg