Sjekk den perfekte hælen! -Strikkeoppskrift

Designet av Margaryta Berdychevska

 

Sokker er alltid noe eg faller for, men det må være “noe” med sokkene for at eg skal kjøpe oppskriften…Ofte er eg lettlurt...Det kan være nok at sokkene bare er strikket i absolutt det mest perfekte selvstripete garnet, eller farge…Når eg så leser gjennom oppskriften er det jo bare en helt ordinær oppskrift…Da føler en seg litt lurt, da har eg
i grunnen kun kjøpt meg litt inspirasjon
…Det trenger man jo ikkje kjøpe, det holder med å se på bilder…

 

Designet av Margaryta Berdychevska

 

Men når det der i mot popper opp en sokkeroppskrift som dette bare må eg ha den! Her er det en hæl eg ikkje har sett før…! Det “trenger” man i samlingen! Aldri godt å vite når du trenger en flott hæl, ikkje det?

 

BACK SOCKS
Bildene over
Flere størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

Tja, siden det ER sommer og alle er opptatt av været….Det ser bra ut i øyeblikket og det er meldt sol utover dagen, kan se sola akkurat nå! Som vanlig så blåser det godt samtidig.

 

 

 

 

Fikk Snapper fra niesen min i morges JuHuu Se på dette!! Alma Sofie har fått “nytt” rom! Dette vet eg hun har hatt lyst på og det gikk jo strålende å få til på jenterommet ♥ Nå kan hun kreere og virkelig utfolde seg i sin egen boble. Så legger eg jo merke til at krakken eg perlet for 4 år siden (Hekkan, er det såå lenge siden!?) fortsatt er like fint 😀

Vel, det er fredag og helg! Vil anta at det blir flere kreasjoner i Fimo for min del,
samtidig som eg lakker og maler litt annet inni mellom!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg