Skal det være en Alv eller 3?

Designet av Susan B. Anderson

 

Enkelt og kjapt kan du strikke deg en liten alv eller 15, bruker du oppgitt strikkefasthet blir den ikkje så stor 🙂 Akkurat passe stor til å kunne “gjemme” seg litt over alt. Koselig med en julealv i alle kroker ♥ Er du forholdsvis fersk i strikking går disse veldig fint, ikkje noe hokus pokus, kun plankekjøring. De kan også være fine å knyte på noen av julegavene, som en liten extra gave

 

 

 

Designet av Susan B. Anderson

 

I oppskriften er det mønster på alle variantene, kanskje du også kan lage din egen variant?
Strikk de akkurat slik du vil 🙂 Litt restegarn gjøre også susen.

 

ELF
Bildene over
Ca 17 lang inkl lua

 

 

* * * *

 

 

Må bare ta dette først: JA, det blir JULEKOS her på bloggen, hver søndag helt frem til jul. MEN!! Arg, liker ikkje når det må være et men!! Det har tydeligvis vært sendingsproblemer hos flere denne gangen, for mye er forsinket, MEN alt er på vei hehe Planen var jo å vise alt som kan vinnes i et innlegg før JULEKOSEN starter, akkurat det vet eg ikkje om eg rekker i år. Føler også at posten generelt gååår veeeldig treeeegt om dagen…ANYWAY! Premier eller ei, JULEKOSEN starter på søndag som kommer. Skulle nå ikkje premiene kommer før det er helg så skal eg vise de så fort de er i hus 🙂

Planer for dagen? Vel, eg skal nå handle for mor mi, det skal nok gå fint. Har ikkje noe vondt i munnen, men er altså blitt hoven på utsiden i haka og omegn. Er bare glad eg ikkje er hoven inni munnen slik at protesen ikkje passer, det er nok fordi eg har gått å bitt i den fra første stund – Det svarer seg 😀 Kjenner forsatt at det er dumt
å bøye hodet nedover så det unngår eg jo 🙂 Skal prøve å få handlingen fort unnagjort for målet er jo å få opp pynten ute i dag!! Må i allefall prøve på det, så sant det ikkje regner skal det gå! Eg klarte å bli ferdig med det store juletreet, ja eg strøk det i går kwell og det ligger fortsatt i press. Det er det kjappeste eg har perlet noen gang,
20 plater er litt kan du si! Det ble utrolig stilig!! Min type juletre!

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg