Skal du bli tante? Bestemor? -Perfekte Oppskrifter

Designet av Carolina Guzman

 

Uansett hvilken tittel du får om det er småfolk på vei så er vel dette noe av det søøøteste du har sett?? Ikkje det? ♥ Swooop og hele sullamitten var lagret i den nusseligste kategorien eg har….
nemlig den med ting eg kan hekle/strikke til småfolk ♥

 

 

 

Designet av Carolina Guzman

 

Altså…Sukk…Awww! Eg vil jo ha et sånt lite koseteppebamse…ehee…REV!

 

REMY THE FOX MINILOVELY
Bildene over
31 cm

 

 

 

 

Designet av Carolina Guzman

 

Hvis du heller vil ha en “vanlig” kosebam…ehee REV så kan du heller hekle disse, eg vil ha alle 3 så klart! Eg som tidligere kvittet meg med alt eg hadde av bomullsgarn har nå faktisk en del passende bomullsnøster på hylla!
Må bare strikke ferdig en Alpakka først 🙂

 

REMY THE FOX
Str 22 cm

 

 

 

 

HA EN KOSELIG KWELL

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg