Smått & Søtt – Gratis Norsk Oppskrift

Designet av Jeanette Haugland

 

Et skjønt litt sånn Retro`ish prosjekt til de minste ♥ Herlig nå hvis det begynner å blir varmere! Utrolig fine lapper der syns eg! I oppskriften er det forklaring med bilder på hvordan du hekler de. Ser jo for meg denne vesten
i mange forskjellige fargekomboer, her kan du lage mange uttrykk. Disse 2 her var jo de søteste da ♥ Eg har jo faktisk fått meg litt bomullsgarn den siste tiden og dette er jo noe eg kunne heklet, har jo faktisk ei lita som passer
i målgruppa for denne vesten 🙂 Tror eg er nødt for å lagre denne her ja, man vet jo aldri!

 

 

 

Designet av Jeanette Haugland

 

Den er som sagt heklet i bomull, et alternativ er Drops Safran, har faktisk strikket en del babytøy i det garnet 🙂 Heklenål nr 3,5 så dette kan gå rimelig kjapt! Et koselig prosjekt å ha i kurven ute på terrassen nå når me kanskje snaaart kan sitte ute uten å pakke oss inn!?!

 

INGER LISE VEST
Bildene over
Str. fra 6/9 mnd til 6/8 år
Gratis norsk oppskrift

 

 

* * * *

 

 

Trooo om me skal kjøpe blomster til terrassen i helga? Hmmm *La meg sjekke Yr* – Frem til neste fredag er det 1 natt som har 6 gr, ellers ligger det på 0-3…Tror kanskje det må bli blomster til høsten i år *ler* Eg er sååå sugen på å få hjem de Georginene! Etter at me hadde det første året da terrassen var ferdig klarer eg ikkje se noe annet
i alle de betongkassene me kjøpte, rart det der. Det er jo veldig enkelt, 2 stk i hver kasse og ferdig med saken. Mindre arbeid og enkelt å vanne. Når terrassen er ferdig beplantet blir det jo en del så det er greit å gjøre det litt enklet. Ali har også kastet alle de små og 100 forskjellige pottene me hadde, det kunne fort bli kaos + at pottene flagret rundt der ut ved hvert eneste vindkast. Me har noen store krukker som eg pleier plante 3-4 forskjellige blomster oppi, det blir utrolig fint når de vokser til 🙂

 

 

 

 

Eg liker så godt de Georginene som er svarte i bladverket. Fargen på blomstene er intense! Ååå ja eg gleder meg!

Jaja, sitter jo her som vanlig på en torsdag og vurderer helgehandel i dag, normalt sett pleier me jo egentlig gjøre det før om fredagen. Etter at me begynte å handle fast for mor mi blir det ofte torsdag siden hun pleier ringe om onsdagen å spør om me skal handle hehe Eneste grunnen til at me kanskje må i dag er fordi me har litt lite melk! Orker ikkje stå opp i morgen hvis eg ikkje får melk i kaffien 🙂 Uansett er det jo herlig å bare få det gjort, dessuten skal Dib avgårde i morgen med russegruppa så det hadde jo vært kjekt å vært hjemme for å ta litt bilder i russeutstryret 🙂 Vet jo aldri hvor lenge DET er rent og pent haha Vet ikkje helt om eg gruer meg eller gleder meg mest til denne tiden?? Uansett så håper eg de får ei fin og minneverdig tid selv om alt er avlyst. Gode minner skaper man jo som oftes sammen med de beste vennene uansett.

 

 

KOS DEG OG NYT DAGEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg