Snart blir det JULEGLEDER + En Gratis Strikkeoppskrift

Reklame | Dale Garn - Holst Garn- Titt Inn Garn- Sømsenteret

 

Det er seriøst vært en laaang dag i dag!! Avsluttet med å pakke inn de fine Julegledene du kan vinne her på bloggen frem over mot jul ♥ De siste pakkene kommer over helgen så derfor er selvfølgelig ikkje de på bildet, men det er så mye fint!! Her kan du rasket til deg f.eks deilig Cashmere fra TittInn Garn, Alpakka Forte fra Dale Garn/House Of Yarn, Supersoft og Titicaca fra Holst Garn og hva som kommer i pakken fra Sømsenteret
får me vente å se 🙂  masse deilig dill og nips!

 

 

 

 

Eg har puttet opp i diverse herlig dill i disse pakkene, ja for vettu?
TittInn Garn har utrolig mye sånn kjekk nips som me fort kan bli avhengig av 🙂

 

 

 

En heldig strikker vil også få en flaske med FLATTER + deilig dilldall 🙂
Dessuten er det noen pakker med SPENNENDE knapper opp i posene!

 

 

 

Her vil du få det du trenger til de beste sokkene ever!! Inkl de nye SmartStix strømpinner 🙂 Ok, da er det som sagt bare å glede seg!! Me starter nå på søndag så det er bare å følge med og ja,
du kan selvfølgelig bli med hver søndag frem til jul 🙂

Hva som kom fra Holst Garn i Danmark har eg vist HER!

 

 

Designet av Margrét María Leifsdóttir

 

Jajaja så er det en islandsk strikkeoppskrift hehe Det er noe som heter: Man får til det man vil få til! Ikkje det? Oppskriften er gratis, tall er universale og et diagram er helt uten språk 🙂

 

Jóló – Jólalopapeysa
Bildet over
Fra str S til XL
Islandsk, Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

Som eg sier på Snpachat (vibbedille) har eg vært på beina heele dagen, alt hva eg har gjort kan du høre der *ler*! Dalte ned i go`stolen kl 18.30 med ei deilig skål med Plukkfisk!! Det er lenge siden det, men Åååå det er så godt! Nå er eg ikkje bare mett, men også helt kaputt og skal kun sitte her frem til eg stuper i seng senere. I morgen må eg ta å pakke kalenderen til ungene 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
AVSLAPPENDE KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei ganske Ødelagt Vibbedille 🙂

27 kommentarer
    1. Du kan trygt klappe deg sjøl på skuldra og sett stjerne i boka for innsatsen👍👏.

    2. Flott blogg og følger deg og så mange tips du og deler så digger og følge deg.Ja unn deg en avslappende kveld i gostolen og nyt kvelden.👍😍🤗😂

    3. Takk for alt du deler. Godt å se at det er flere som har et jordnært forhold til jul. Ha ei go hælg 😊

    4. Ja du har en alle tiders blogg,jeg beginner dagen min med en titt in .Hilsen MaryAnn.

    5. Hørte deg på snappen, wow for en dag du har hatt😃. Du e kjempegode 😊. Glede meg te søndagene framover 😍. God kveld videre 😃.

    6. Hei.
      Jeg følger med på alt du legger ut og det er så moro å følge med deg. Har ikke skrevet noe men det er pga min mann har ligget på sykehuset, men jeg har fått han hjem nå, men formen hans er ikke noe å rope HURRA for.
      Og nå er det jeg som har fått forkjølelse hoster så jeg revner snart og + jeg er så tett håper bare jge får sove i natt og ikke tettner så jeg ikke får puste, men da får jeg bare stå opp og sette meg.
      Jeg er nå ferdig med en barnekjole og kattevotter nå holder jeg på med ei Nancy kofte blir nok ikke ferdig til jul men hun får få den etter jul i stede.
      Får vel få opp advenst lysa både ute og inne i morgen.
      Ha en fin kveld til du finner senga.
      Klem fra meg og kattene.

    7. Hei,
      Så fin blogg du har. Jeg strikker mest sokker, og nå bruker jeg oftest oppskriften din. Veldig fornøyd med den, det blir stripete sokker til alle sammen her. Alltid hyggelig å lese bloggen din.
      God strikkehelg😊

    8. Du store alpakka for noen flotte gaver! 🤤 Du kan være skikkelig fornøyd med deg selv Vibbe. 😍 Looooooove bloggen din! Innom så og si hver dag. God adventstid til deg og dine.

    9. Leser bloggen din rett som det er. Alltid godt å lese og få tips og råd. Av og til er det en oppskrift som faller i smak. Kjempefine blogg. Du er goe.

    10. Gjennom hele året legger du ut linker til masse flotte mønster,å som om ikke det er nok, så kjører du sannelig på med fine gaver i adventstiden. Du er helt utrolig.
      Ønsker deg en fin lørdag.
      (tusler meg tilbake til gostolen og strikketøyet mitt)

    11. Er ofte innom bloggen din og setter stor pris på alle oppskriftene du linker til! Synes også det er bra at du tar opp tema som kan være litt ømtålig 👍😊

Siste innlegg