Snart…Om ikkje så lenge! -Det blir gøy

Designet av Stone Knits

 

Nååå nærmer me oss rimelig kjapt! Tja, om en ca 5-6 uker`ish så er me i gang vettu! Det er såå gøy:
Plante grønnsaker! Gutta må slite flere sekker jord opp hit og eg kan styre og stelle. De største favorittene er jo selvfølgelig Reddik og Nepe -Enkle og vokser kjapt!

Da faller det seg jo helt naturlig at et par ReddikSokker er på sin plass, ikkje det? Stilig, og ikkje minst veldig fine sokker! Som vanlig er det det tynne sokkegarnet som skal i ilden så det er bare å rote frem passende farger!

 

 

 

Designet av Stone Knits

 

DETTE ⇑ er helt innafor: Hjemmestrikke flotte sokker ER tillatt i sandaler, men ikkje prøv deg med f.eks hvite tennissokker!! Det er No Go, som ungdommen sier 🙂 Ja, og eg er enig!

 

RAD RADISH SOCKS
Bildene over
Str: 17 cm – 25 cm

 

 

 

 

Designet av Stone Knits

 

Om du ikkje er så glad i reddik så er jo alltid et par jorsbærsokker kjekke å ha på lur ♥
Disse var jo lekre, og helt perfekte sommersokker om du spør moi 😀

 

BERRY SPECIAL SOCKS
Str:17 cm – 25 cm

 

 

* * * *

 

 

Altså, denne helgen blir creme d`la creme! Amira og de skulle ha reist på telttur/fisketur i helga, men siden de har fått seg kattunge blir Amira hjemme og eg “flytter” inn *humrer*. Begynner å bli en god stund siden me 2 har hatt skikkelig kvalitetstid og eg gleder meg til å slenge på sofaen der ute. Eg drar enten ut i ettermiddag eller i morgen formiddag, alt etter hvordan dagen her blir i dag, avgjør det. Uansett så starter me med å handle så ser eg. Eg må jo pakke litt da også vettu, eg må finne garn og dill som skal bli tilbehør til dette påskeprosjektet mitt for nå sier eg meg ferdig med selve perlingen. Passer fint sånn sett for strikking kan eg gjøre i hvilken som helst sofa. Så ja, da HÅPER eg at dette prosjektet står ferdig på mandag!

Det er nemlig på vei et ganske stort prosjekt hit til meg, eg har sagt ja til å gjøre noe for noen – Ååå det blir så spennende! Litt skummelt å ta på seg et såpass stort prosjekt for andre, men det går nok fint. Eg har gjort det flere ganger før så eg vet jo litt hva eg går til. Selvfølgelig kommer det mye mer om dette ganske snart! Over helgen skal eg bare ut å kjøpe meg noen nye pensler – Jepp, eg skal male! Woop Woop!

Men nå må eg prøve å få fart på beina sånn at me kan komme oss ut og avgårde!

 

 

LAG DEG EN KJEKK
FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Gleder meg til mandag,til å se prosjektet ditt ferdig.Ønsker deg,Amira og Alex en strålende helg. 👍🐈‍⬛🌻🌻🌻

      1. Satser på at ikkje strikkinga forsvinner i skravlinga vår -me er like gode til det begge 2 🙂 Takk skal du ha 😀 Kos edeg du ogaå 😀

Siste innlegg