SOAKERS – Bleiebukser! -Strikkeoppskrifter

Designet av Lisa Chemery

 

Soakers – Morsomt ord, veldig absoberende vil eg si – Men, på norsk blir det: Bleiebukse, og faktisk noe av det morsomste man kan strikke! Tro meg, eg har strikket mange! Da ungene var små brukte de mye dette, men over strømpebukse og ikkje over bleia. Herlig lekeantrekk når de vraltet rundt på gulvet. Da var det gøy om de gjerne hadde opp til flere farger – og mønster?

 

PANTLETS
Bildet over
Str fra Nyfødt til 3 år

 

 

 

 

Designet av maria del puerto fernandez

 

Denne måtte eg snappe til meg, har ikkje fått den i samlingen min! Meget enkelt å strikke så her kan man gå for en relativt stor produksjon om man vil, kan fort bli en til kwellen 🙂 Gøyale og gode gaver som
kan kombineres i en Barselpakke 🙂

 

RANITA LEO DIAPER COVER
Str 0-3 mnd
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Melanie Hoffman/ Bildet over er mitt og det er også eg som har strikke de

 

Akkurat disse har eg strikket mange av, ja flere enn de 3 på bildet over.
Husket eg strikket flere i Peruvian Higland Wool – Herlig! ♥

 

TURTLE BUTT
Str fra Nyfødt til 12 mnd

 

 

* * * *

 

 

 

Nå er eg snart på farten for nå blir det jaggu meg handling i dag! Milo (<—Katta!) trenger fisk og Ali trenger 2-3 ting til morgendagens Eid middag, så ja….Da er det bare å vrenge av seg pysjen. Hjelper jo lite å få gang når Blogg.no “ligger nede” fra eg står opp til nå nesten. Anyway, det er tendenser til kaos her i stua så eg håper eg får ferdig det perleprosjektet mitt i dag som bare sklir ut mer og mer! Det baller på seg kan du si 🙂

Me får tastes litt senere for nå MÅ eg komme meg på beina!

 

 

LAG DEG EN DIGG DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg