SOKKER….selvfølgelig ble det mer sokker…

Designet av DUCATHI

 

Noen sokker er bare et herlig blikkfang, ja som disse, og da plukker eg de med meg som epler! Studér vrangborden her f.eks? 1 m har hun “lekt” med og se så fint det ble? Eg ser for meg at det er 3 rett og 2 vrang, men det midterste rettmasken løftes rett av….noe i den street`n er det nok, men akk så fint da 🙂

 

 

 

Designet av DUCATHI

 

Litt sånn julete sokker som selvfølgelig kan brukes hele året 🙂 Lyst på andre like fine sokker? Da bør du svippe innom Ducathi sin prosjektside på Ravelry HER og bare nyte! Virkelig mye flott ♥

 

STILLE ZEIT 1
Bildene over

Klikker du på linken rett over her kan du kjøpe oppskriften på bildet, klikker du deg inn HER kan du kjøpe en eBook hvor også denne oppskriften er, men hvor det kommer 2 par til 🙂 Altså du får 3 deilige par sokker 🙂

 

 

* * * *

 

 

 

Da var jaggu meg finværet over….for denne gang! Igjen så plasker det ned og det er nesten like mørkt som en sen ettermiddag! Heldigvis er det så pass “varmt” at det ikkje kan fryse, men likevel…Regn….trist vær! Å ja, eg må ut dessverre….må hente noe på posten for mor mi, hadde eg visste det før helga hadde eg hentet det da for det har visst ligget der ei stund…ikkje sant!

Laget jo også 2 porsjoner med Fruktflesk i går og i dag må det klippes opp! 2 porsjoner blir en del og akkurat nå frister det egentligt….*gjesper*….mest å krype tilbake under dyna 🙂 Men men, kanskje eg bare skal stikke på posten, komme hjem og gå i dusjen før eg entrer kjøkkenet? Kanskje eg ikkje sovner da? Hmm

 

Anyway…eg undrer litt…Eg la ut DETTE INNLEGGET i går, hvis man leser det innlegget, da skriver man IKKJE “Ja Takk” under publiseringen av innlegget på FB…gjør man? Vel, eg har spurt de som kommenterer på FB…
“Å ja de HAR lest!Hvem er det som er dum her? Eller er det faktisk bare eg som er en godtroende idiot? Ikkje misforstå for EG trenger ikkje at de kommenterer på innlegget her inne på bloggen, for å si det sånn: Jo færre som kommenterer jo enklere er det jo å trekke en vinner, men oppførselen er å faktisk et hån mot det eg lager til. Uansett, det er jo de som taper på dette for de blir ikkje med i trekningen for å si det sånn, men å lyve helt åpentlyst slik de gjør får meg bare til å undre…Folk ass

 

Jaja, eg får stikke å få av meg pysjen og komme meg ut i regnet!

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. De sokkene ble det jaggu het og du 😍 alltid kjekt å lesa bloggen din 🎅 blir i godt humør av den 😍 ha en strålende dag 💖🌹

    2. Å det forundrer meg at de bare fortsetter å kommentere etter at flere av oss har skrevet at de må inn på bloggen, men men…

      Du får ha lykke til med dine prosjekter i dag <3

    3. Slutter ikke å forundre meg over dette.
      Men, men. Da blir det flere muligheter for oss andre.
      Og bloggen din leses med glede hver dag. Gaver eller ikke. 🎄🎅🏻

    4. jeg såg det jeg også att noen begynte å si ja takk og komentere på facebook ,jeg bare ristet på hodet :=)
      Sokkene var superfine ,en dag kanskje skal jeg prøve meg på sokker med mønster hi hi ,ha en fin kveld

Siste innlegg