SOMMERBLONDER – Norsk Strikkeoppskrift

Design og foto: Bitta Mikkelborg

 

Med en strikkefasthet på 26 m kan du fint strikke denne i f.eks en herlig mix av merino og bomull, eller om du skulle foretrekke 100% bomull eller 100% merino går også det helt suverent 🙂 (Typ BabyMerino) Smak og behag som med alt annet, 100% ull funker også – Min favoritt hehe 🙂 Uansett garn så er jo kjolen kjempesøt!
Akkurat passe med blonder som gjør en helt enkel kjole spesiell.

 

 

Design og Foto: Bitta Mikkelborg

 

Selv om dette er en sommerkjole så kan eg se at den også ville blitt flott i rødt som Julekjole 🙂
Bare et lite tips fra meg der gitt 🙂

 

 

SOMMERBLONDER
Bildene over
Str 1 til 8 år
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Vettu? Sitter her og er ganske giret, men ingenting skjer jo!?! Det er FLYSHOW i dag, men har ikkje sett et eneste fly ennå!?? Hmm mulig de starter på bakken med omvisninger etc, hva vet vel eg, men eg liker best når de flyr over taket her og snurrer rundt og rundt *smiler*

Off i natt var eg ALT for sen i seng, klokka ble over 3 og det hadde allerede begynt å bli lyst! Fuglene kvitret så ekstremt, men eg sovnet da til slutt og eg tror eg har våknet/sovnet 100 ganger! Jaja kom meg til slutt ut av senga i 10 tiden og sola skinner jo! Eg har jo følgt med værmeldingen hele uka med tanke på FlyShowet og det er meldt overskyet, regn og vind hver dag, men så er det sol og over 20 grader!
Kunne jo ikkje blitt bedre så nå bør de komme i gang!

Ser ut for at det blir en rolig dag i heimen! Blir mye sulling alene på Ali og meg for ungene har mye på planenen sine hehe Dib var allerede ute da eg sto opp og hadde trening + svømming på programmet, kommer hjem for å spise før det er strake veien på kino i kwell 🙂 Amira og eg hadde kvalitetstid i går kwell, var i grunnen derfor det ble så seint hehe Når hun kjøper nye neglelakker ja da må de testes og før de kan prøves må me jo legge nye negler, det er liksom en greie me har! hehe Hun har hamstret sååå mye negler at me kan holde på i mange år!

Før eg rigger meg til her med jakken min skal eg ha meg en runde på terrassen. Klippe og rufse litt i blomstene før eg skal på innhøsting i grønnsakkassen! Tenker at det på tide å nappe opp noen av de reddikene og ha i salaten til middag i dag. Ha 2 felt med reddiker nå og de andre kan trygt stå ei uke til og når eg i dag slipper ned i nye frø har me jo reddiker i flere vendinger 🙂 Ellers tror eg det blir en rolig dag med ikkje så alt for mye å gjøre, men fra neste uke tror eg Ali har planer om å plukke opp malerkosten igjen! JuHuuu Nå er det på tide MoHaaa

 

 

 

LAG DEG EN
DEILIG LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg