Sommerlig Lace til DIN kropp – ALLE størrelser

Designet av TinCanKnits

 

Noen ganger er bare noe veldig enkelt, andre ganger litt mer komplisert. Det vet nok både du og eg alt om, MEN!! Det å strikke en lekker sommergenser til akkurat den kroppen man har trenger ikkje lenger vært et styr og et ork! NOP! Tincanknits har absolutt gjort heeele jobben for oss, det eneste du og eg trenger å gjøre er å KOSE oss med deilig garn og raske pinner. Me blir veiledet i mål og VIPS så har både du og eg en skikkelig lekker genser! Ja det hele er ganske så magisk og det er ikkje vanskeligere om du må ha den største eller den minste størrelsen – Begge deler like enkelt ♥ Det burde alltid være en selvfølge! Hvis du må frem med kalkulator og regneark(?)
blir det med ett demotiverende…Ikkje sant? Her kan du bare legge opp og sette i gang med EN gang –
Enjoy sier eg bare!

 

LOVE NOTE
Bildet over
Fra 60 cm til 170 cm overvidde

 

 

 

Designet av TinCanKnits

 

Jadda, nok en lekker sommerlige genser til deg! JA til ALLE den også ♥
Blir virkelig skikkelig GLAD når det popper opp slike deilige go`saker!

 

PENNY
Str fra 45 cm til 150 cm i overvidde

 

Hvis du har litt problem med hvilken størrelse du trenger kan du ta en titt HER og hvis du
skulle lure på hvordan du “leser” et diagram kan du kikke innom HER


* * * *

Regner med at du har lagt merke til at dette innlegget har svart tekst? Nei eg har ikkje glemt å “legge” teksten i grått slik eg pleier, men i går ble eg tipset om at grå tekst kan være veldig vanskelig å lese for de som ser dårlig for da funker kontrast så mye bedre. Etter å ha lest DETTE tenkte eg det var for meg en bagatell om teksten var grå eller svart, men om grått er et stort problem for flere skriver eg lett i svart uten problem 🙂 Ellers er alt annet ved det samme, dvs at feit skrift er fortsatt en link, det samme gjelder for stor feit tekst, det ligger alltid en link på lur 😉

Om du tror det er for kaldt ute til å sette ned litt frø nå? Fra i dag av og i allefall helt frem til 20. mai er den laveste temperaturen på dagtid 7 grader og laveste nattetemperatur er 5, men det stiger egentlig gradvis på dagtid da, ja helt opp i ca 14 gr skal det + det er for det meste sol. Noe erfaringer rundt dette? Noe som tåler mer enn noe annet? Tenker i forhold til grønnsaker…Du ser det, eg er klar:

 


Vet`kje om eg nevnte det, men eg fikk jo tak i STORE “ispinner” på apoteket inne i Stavanger. Betalte ca 40 kr for ei eske med 100 stk så eg kan plante mye nå 🙂 Akkurat nå er himmelen BLÅ og sola er virkelig på vei opp på himmelen og DA frister det så klart å bare valse ut på terrassen, men……DET ER BARE 7 GRADER!!
I tillegg så føles de 7 gradene som KUN 3!! Da er det kaldt da…
*Skyver opp terrassedør litt mer og tar heller på meg ullsokker*

I morges vettu våknet eg av alarmen, slengte armen i vinduskarmen for å ta å klikke av mobilen, men HÆ? Den ringte jo ikkje likevel? Hmm klokka var for hekkan bare halv 7 og da skal nå ikkje eg opp! Vel, det var Dib sin alarmen som durte som et uvær! Ja eg kjente jo nesten vibrasjonene i madrassen vår!! Trakk dyna langt over hodet for å sove videre, men seriøst?? Eg KJENTE alarmen i madrassen faktisk og DET er ikkje tull! Hørte at Dib klasket til alarmen sin på et tidspunkt så eg duppet av igjen før eg nok eg kan våknet av et marakkels av en alarm kl 8!! Vel, da var det NOK! Opp og hopp sier eg bare *ler* Banket på døra til gutterommet og det gikk lenge før eg fikk svar så sjusoverene sover glatt over en alarm eller 2 hehe Jaja så fikk eg jo et par rolige morgentimer da,
ikkje helt å forakte det heller 🙂 Hekkan som fuglene kvitrer så tidlig! HERLIG!

Tar meg en kopp kaffi til eg før eg tar et overblikk i heimen og bare valser i dusjen tror eg. Har ikkje helt bestemt meg for OM eg skal vaske håret eller ei? Noen ganger når eg har farget håret klør hodebunnen litt etter noen dager og da er det deilig, men akk det er også et slit! Jaja, først litt kaffi 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
DIGG LØRDAG!

 

 

 

Husk; GULLRUTEN i kveld!
SHIT! Det er spennende!
Eg har stemt både på Harm&Hegseth og Jørgine 🙂

 

 

 

 

 

Go`klem for ei Vibbedille i Lørdagsform 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg