Sommerlue? Eller, Drømmelua? – Strikkeoppskrifter

Designet av Jocelyn French

 

Det er jo ikkje godt å si….om nå været skulle holde frem som det gjør er jo dette ei perfekt sommerlue! Helt fantastisk i mine øyne! GØY, og samtidig uendelige muligheter til å strikke ei skikkelig fristende lue!

 

 

 

Designet av Jocelyn French

 

Blir helt frelst eg! Om det nå ikkje blir aktuelt å gå med lue på sommeren kan jo dette bli vinterens drømmelue! Skitur i påsken? Tja, kan jo bli ei skikkelig festlig lue i løypa! Du rekker fint å strikke både 1 og 2
før du fester trådene i solveggen.

 

ICE CREAM HAT
Bildene over
Str Nyfødt til Voksen

Hvis du ønsker samme lua bare som en heklet
utgave finner du det HER INNE!

 

 

 

* * * *

 

 

 

Å her plasker det ned…Planen er jo å gå tur, storesøs henter meg kl 10…Blir vått i dag ja, men det gjør nok godt likevel. Etter turen er planen å spre litt påske rundt her hjemme…Satser på å være mer energisk når eg er hjemme igjen, akkurat nå virkelig det litt uoverkommelig *Trøtt*

 

 

 

 

Ellers eskalerer det med maling på Hobbyrommet….
ALT kan jo i grunnen males om man er lei av det gamle…Ikkje sant??

 

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Så kjekt du og vi alle har det med hobbyene våre 🤗. Men den sikre pennen/ malerkosten/ fantasies din, den er ikke alle forundt. God tur og kos deg med påskepynt og maling 🥰

    2. Morsomme luer.Har kjøpt oppskrift så jeg har litt å gjøre i påsken. God tur.

Siste innlegg