Blir nok påske likevel…

 

Tror eg ble påvirket av byturen med storesøs i dag! Da eg kom hjem var en ganske kjapt innom boden å hentet med meg Påskeboksen!! Var jo ganske mye påskedill i butikkene og da kjente ge vibbene begynne å klø *ler* Noe eg ikkje helt skjønner er: Hvor har eg satt eska med den “gamle og vanlige” påskepyntet!?!? Hmm Dette er jo kun det eg har laget selv…Har endevent boden….finner den ikkje! Kanskje eg må sjekke lilledo`n?? Anyway, eg vil kun ha litt GULT i stua i tilfellet me får besøk hehe Dette vil si at eg bør tørke litt støv etter turen i morgen…

 

 

 

 

Plukket også med meg påskeduker etter mor mi; En liten løper hun har brodert og ei quiltebrikke som en venninne av henne sydde i gave til bursdagen hennes for noen år siden.

 

 

 

 

Men altså…eg må lete litt etter den “skikkelig” påskepynten min…Har 2 små kyllinger eg bare må ha fremme + miniegga som skal henge på Trollhasselen.

Hvis du har lyst å potle med litt ny påskepynt nå i ferien ligger det oppskrift og mønster (ALT Gratis!) HER INNE på hele 5 deilig kyllinger på ski og akebrett! DISSE er jo til å le av og kan stå hvor som helst! Umulig å gjøre feil på de 🙂 Noe annet du kan kose deg med er jo de 3 populære hønene mine

 

 

 

 

Jaggu fikk eg jo strikket opp og startet på et nytt nøste i dag! Storesøs og eg var jo på Strikkekafé, hennes aller første gang!! Jøss! Først virket det veldig tamt….satt 3-4 stk dernår me kom og resten av bordene var opptatt av arbeidsfolk som spiste lunsjen sin…Heldigvis slo med oss ned på en benk der å ventet litt. Når lunsjtiden var over forsvant arbeidsfolka og flere strikkere kom inn dørene, da flyttet me oss bort tilresten av gjengen
og fikk et par koselig timer 🙂

 

 

 

 

Etter Strikkekafé spanderte storesøs lunjs og turen gikk til Eg&Du – For en smaksopplevelse!! Me spiste salat, med det er egentlig en middag vil eg si! Det er så mye smak av masse forskjellige grønnsaker, hovedingrediensen velger man selv, f.eks: Kylling, fisk, reker,skinke etc Alt etter tilgang og årstid 🙂 Eg hadde sååå mye mat igjen at eg fikk det med meg hjem i en boks så da ble det litt snadder på Dib også 🙂 En liten koselig restaurant som absolutt frister til gjentagelse!

Det er jo allerede kwell så eg senker skuldrene, rusler inn på Hobbyrommet for eg har et par søte blikkbokser (Gml.kakebokser) eg holder på å male 🙂

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg