SOMMERSOKKER! Veldig mange sommersokker!

Designet av Kajsa Vuorela Fredriksson

 

Det er bare å finne frem det du har av tynt sokkegarn, ja sånn garn som er ca 200 m pr 50 gr. Det er et hav av deilige tynne, små, lange, lekre, morsomme sokker som du bare må strikke! Problemet er bare hvilket par? Det er for mange rett og slett *ler* Men ja, eg vil jo ha alle! Bruker sokker i ull hver eneste dag, hvor tjukke de skal være er det bare været som avgjør så eg bruker sokker i alle tykkelser. Favoritten er uansett sokker som er strikket på max 2,5 mm strikkepinner og det er det du får i dette innlegget! Strikker du alle sokkene i dette innlegget har du sokker for flere år og for ikkje å nevne hvor mange gaver du kan bunker opp med 🙂

 

ELMINAS SOMMARSOCKAR
Bildet over
Str 37/38
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

Designet av Kajsa Vuorela Fredriksson

 

Disse var jo bare….VAKRE! ♥

 

ELMINA`s SUMMER SOCKS VOL.2
Svensk Strikkeoppskrift

 

Eg har også en gang i tiden “designet” mine egne ankelsokker, ikkje noe Hokus-Pokus, men enkle sokker for deg som også er nybegynner i strikking. Min oppskrift er GRATIS og du finner den HER! Teksten i dette innlegget er litt “på trynet”, men det skyldes oppdateringer her på Blogg.no etter at akkurat det innlegget ble publisert.

Lyst på flere sokker? Da kan eg virkelig anbefale å kjøpe “Ankelsokker 2019” av Bitta Mikkelborg 🙂 Når året er omme har du 13 fantastiske ankelsokker i alle varianter hva gjelder farger, mønster og utfordringer ♥
Ta deg en titt HER, lover du ikkje vil angre!

SÅ ja, om du ikkje har noe bedre å strikke så vet du nå hva du virkelig kan KOoOSE deg med!

 

* * * *

Eg har enn så lenge klart å overvinne trøttheten med å ta meg en dusj med en skikkelig hårvask! Var jo så dum(?) at eg klinte masse kokosolje i håret på fredag, joda, det er bra for håret, men det seeer jo ikkje bra ut i det hele tatt!! Nå er der i mot håret silkemykt og eg tok bare på meg ei tynn herreskjorte og stangnerer på den måten den verste heten!! Har sendt av gårde en timebestilling til frisøren min for eg har tatt en kanskje noe drastisk avgjørelse hva gjelder håret mitt MoHaaa *biter negler*

Apropo negler!! De er rett og slett smuldret bort! Ikkje løgn en gang! Og DET har noe med det som skjer i kroppen å gjøre! Har opplevd det før og da var ting og tang utenfor normal når det kom til blodprøvene! Hadde nylig halvveis lange negler og de var HARDE, plutselig, ja bare i løpet av et par dager ble de myke, splittet seg på langs og bare smuldret bort! Nå ser det så pass fælt ut at eg skal inn i skuffa til Amira å hente meg en pakke med negler og stæsj for nå skal det styles hehe Da ser det i det minste mye bedre ut!

Har også tatt en titt på HBO om eg kan finne en serie…Var mye der som eg ikkje aner hva er, men jammen lå vel ikkje SOPRANOS der!! Hvem husker vel ikkje den fra slutten av 90 tallet!?? Mange gode minner forbundet med den gitt! Tro om eg ikkje skal sjekke den ut?? Har jo brent meg på å se en sånn mimreserie før og opplevd at den var slettes ikkje så bra som eg husket hehe Men men eg får la det stå til, men først må eg fikse negler 🙂

 

 

ME SNAKKES!!
KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg