SØNDAG…..akkurat slik den bør være!

Designet av Natela Astakhova

 

Egentlig alt hva en deilig søndag bør inneholde 🙂 Kan muligens slenge ved en fjernkontroll så er me der.
Det aller beste, noe me gjorde mye av før var å starte dagen med en god tur og så visste man hele tiden hva som ventet hjemme 🙂 Deilig! Syns det er fint med en rolig søndag, litt sånn saktegående hvor
man bare 0-stiller seg før ei ny uke starter.

 

Designet av Natela Astakhova

 

Starter du nå i dag så er det ikkje mye om å gjøre før disse kan tas i bruk, året er så vidt begynt og disse kan du bruke til langt over påske 🙂 Deilig med mye farger på et og samme sted 🙂
Tynne pinner og tynt garn – blir nesten ikkje bedre.

 

FANTASY ARMWARMERS
Bildene over
En størrelse

 

 

 

 

 

Designet av Natela Astakhova

 

Kanskje du, eller noen du kjenner er mer her? Ja i Star Wars Verden? Selv om eg ikkje er der så syns eg disse var skikkelig flott! Kunne fint både strikket de og brukt de 🙂

 

MANDO
En størrelse

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

 

Her har du min søndag! Godt mulig eg burde lagt en kwil opp i her også! Sitter her å kjenner at eg er ganske trøtt, men eg håper eg får koset meg mest mulig med denne kurven 🙂 Eg annonserte jo i går at eg ville ha en
Blå Sjiraff, vel….eg er i gang med en grønn – Blir nok bra den også! Kom ikkje så langt avgårde i går, var ganske dillete der i starten og når man hele tiden blir avbrutt…ja da tar ting tid. Er ved godt mot i dag og satser på
å kunne øyne en kontur i kwell.

I dag er det meldt snø!? I går kwell både regnet og haglet det, eg tror me er på god vei til å få litt holke, ser tendensene ute på terrassen… Jammen godt det snart er vår….*Evig Optimist*

 

 

 

LAG DEG EN FIN SØNDAG
OG NYT DEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Kos deg med søndagen. Jeg har akkurat kommet meg under dyna etter 12.5 t nattevakt. På igjen i natt. Og da blir det strikking på meg. Har et unormalt døgn. Blir vel slik etter flere år som nattevakt. Men elsker natten og stillheten.
      Kos deg😀

Siste innlegg