SØNDAG – La me strikke og KOSE oss!

Designet av Jacqueline Cieslak

 

Eg ble så glad da eg så denne jakken! Ikkje bare er den perfekt i fargen (en favoritt hos meg), men det er en snerten, lekker, utrolig flott kort jakke på ei stor og frodig dame! Selv om du muligens ikkje skulle like selve jakken anbefaler eg deg til å likevel ta turen innom, se på bildene, ja bare nyt de flotte bildene!! SÅNN burde det blitt mye mer av
i hele mediabildet, spør du meg! Å nei, det er ikkje det samme som å heie på det usunne, det handler om at selv om du er stor så skal du ikkje gjemme deg bort! Eg plukker med glede med meg denne jakka for selv om eg
har litt mage så ser eg jo her at det funker med kort jakke likevel 🙂 Mange går glipp av mye nettopp
fordi de gjemmer seg bort, ikkje gjør det ♥

 

WATER BEARER
Bildet over
Str fra 76 cm til 147 cm i overvidde

 

 

 

 

 

Dette er min søndag + Netflix, eller en annen strømmetjeneste. NOE må eg vel finne som eg kan plante øynene på mens eg skal sitter her å bare strikker og surrer med det EG vil! Gudene skal vite at eg trenger det. Har de siste dagene nå strikket litt på Aamu (<—Norsk strikkeoppskrift), har ikkje blitt så mye som ønsket, men tenker eg tar litt igjen i dag. Har vel innsett at eg trenger denne genseren ferdig snart slik at eg kan begynne
å bruke den når det snart blir for varmt med jakke 🙂

I går ble eg sittende her å dille til klokka ble 2, gutta hadde lagt seg og Amira er borte i helga, dvs hennes seng var ledig! Så mitt snitt til å få ei god natt med masse søvn! Der kan eg også ha vinduet åpent uten at Milo kan komme hoppende inn og ikkje minst blir det ei natt uten snorking haha Dessuten er Amira like glad i dyner og puter som det eg er så eg kunne bare synke ned i et hav av dun! Sååå deilig og eg sovnet før eg traff putene! Husker eg våknet 08.45 (egentlig vanlig tid for meg), men før eg fikk reagert sovnet eg igjen. Våknet halv 11 av at Ali snakket
i døra haha Han lurte bare hvor eg var! *Etterlyst*. Mmmm deilig! I følge aktivitetsmåleren sov eg 8 t og 20 min! Det er mye til å være meg, men så deilig! Fortsatt hadde eg for mye Lett Søv og for lite Dyp Søvn, dette kan bety at eg har smerter f.eks i løpet av natta. Har man NOK Dyp Søvn vil man føle seg mye mer uthvilt om morningen. Selv om eg nå sov over 8 t føler eg meg ikkje helt uthvilt og det er jo av nevnte grunn.

Eg skrev også et innlegg i natt som eg postet før eg la meg, du kan lese det HER! Som du kanskje selv har erfart så er det nettopp om natten det tenkes mest og da kan det vært godt å dele, det er mailboxen min i dag et bevis på ♥ Til dere som har skrevet til meg: Eg skal svare i løpet av dagen 🙂

 

 

 

 

DETTE møtte meg da eg kom inn i stua i 11 tiden! WOOOW!! Akkurat som eg pleier å gjøre om sommeren så var det rett bort til døra, skjøøøv den opp og tok et steg ut på terrassen…“Klask”, vel tørt var det ikkje og alpakkasokkene ble søkkvåte!! Ikkje var det så varmt ute heller som det først ga inntrykk av! Eg hadde tippet at det garantert måtte være minst 10 grader, men dessverre var det kun 4. Uansett var det herlig for det er lunt og godt inne – litt sol er jo aldri å forakte 🙂 For 2 minutter siden haglet det og ungene som lekte sommer på terrassen under oss sprang hylende inn! *Endelig litt fred å få* hahaha

Siden eg dusjet og tok på ren pysj i går kwell skal eg bare innom på badet for en kjapp kattevask. At dusjen bør tømmes for 597 shampoo/balsam/såpeflasker velger eg å glemme (er heldig og har utviklet en av og til velfungerende selektiv hukommelse og glemmer med glede at det skal renses avløp i morgen) og at dusjen må frakobles og dras frem ser eg ikkje på som mitt problem. Eg skal klare å legge aviser over doen før eg legger meg i kwell, men det blir også det hele, satser også på at eg sover under inspeksjonen i morgen tidlig kl 07.30.
Genial plan, men ikkje sikkert den lar seg gjennomfør.

Uansett, i dag er det SØNDAG og den skal og bør brukes til restitusjon for i morgen er det som sagt mandag og uka fortsetter nok i samme tralten som alltid, kun avbrutt av en legetime på torsdag. DA skal de vonde bena mine sammen med alle andre ondter slenges på pulten for nå orker eg det faktisk ikkje stort lenger! Eg har nye fine joggesko liggende i handlekurven på Zalando, de koster 700 kr og er perfekte for vonde bein som drømmer om
å går tur igjen, tror bare eg klikker “Godkjenn” og satser på at legen tar hys
på beina på tordag slik at eg kan få litt fred 🙂

 

 

LAG DEG DIN BESTE SØNDAG!
Kun fordi DU fortjener det!

 

 

 

 

Go`klem fra ei alltid like optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg