Søt Mus – Må strikkes!

Designet av Ekaterina Tarasenkova

 

Altså! Hello there! For en gjeng 🙂 Dette er virkelig et delikat prosjekt, det blir jo i grunnen alt som er strikket på pinne 2,0!! Finn deg en rest med pusegarn i stæsjet ditt og prøv. Om du vil teste ut oppskriften først kan du like gjerne ta noe tjukkere garn og pinne 3 f.eks, mus blir det okke som, bare ei større en. Skulle hatt en gjeng av disse musene rundt omkring til jul, syns det er kos eg. Egentlig så bryr eg meg heller ikkje om Milo(<—katta) har skremt inn ei levende heller, det er ganske fasinerende å studere ei lita skogsmus som vandrer på kryss og tvers over stuegulvet. Det triste med det er jo at eg sjeldent klarer å redde den…det er umulig når man har katt.

 

 

 

Designet av Ekaterina Tarasenkova

 

I følge designeren (Som forøvrig har vanvittig mye lekkert, hennes design er så gjennomførte! Ta deg en kikk her inne) er vanskelighetsgraden på denne musa; ENKEL! Så hva venter me på?
Det er bare å svinge seg rundt å få ei mus på pinnene 🙂

 

CUTE MOUSE
Bildene over
13 cm høy

 

 

 

* * * *

 

 

I dag er det en stor dag her i huset! DibHassan har sin aller første dag som Lærling 🙂 Dette har han sette frem til sååå lenge og eg er overbevist om at han kommer til å kose seg glugg ihjel 🙂 Eg er utrolig stolt over han. Er ikkje bare bare å få læreplass i eletrikerfaget heller, flere av de han gikk på skole sammen med har fått ufrivillig opphold i utdannelsen sin. Dib har vært utrolig flink på skolen, men han har også vært heldig! I løpet av skoletiden har han vært utplassert 2 ganger i firmaet han ble tilbudt lærerplass, ikkje bare det…men han får også jobb der etter på. Så ja, eg er stolt, veldig stolt og eg er sååå glad på hans vegne 🙂

Sånn ellers? Tja, eg kan melde om foreløpig 18 grader, skal visst bli 24 – Sola skinner fra skyfri himmel og eg må garantert ut å vanne i kwell. The Summer is back! HERLIG! Nei nei, eg skal verken på stranda eller ut å sitte i sola, eg må jo leire! haha Ting tørker jo etter hvert og da er det jo greit å få det ferdig først.
Fremdriften min fra i går kan du se HER om du vil 🙂

Jaja før eg kan gjøre noe som helst må eg nok rydde litt…
Det er jo mandag….

 

 

LAG DEG EN FORYKENDE
DAG OG KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg