Søt og enkel kjole – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Ineknits

 

En ganske enkel kjole, men akk så søt den er da! Det er EN ting eg bare elsker med denne kjolen? Klarer du
å tippe hva?
Det er en helt spesiell detalje som eg blir veldig begeistret for! Ååå OK! Da får eg vel si det da *ler* Den har I-Cordkanter over alt! Rundt halsen, ermlinningene og nederst på skjørtet. Seee så rent og pent det er!
Ja jo eg er svak for I-Cord, eg kunne f.eks tidligere sitte å strikke I-Cord på 5-6 meter, frem og tilbake over 4 m, bare for å slippe å gjøre det enkelt med tvinnet tråd – Det er sååå fint! Nå har eg der i mot fått med ei I-Cord Mølle og det blir akkurat like fint som en håndstrikket. Uansett, skal du har I-Cordkanter som på kjolen her må de strikkes, nytter ikkje med ei mølle da *ler*

 

 

 

Designet av Ineknits

 

Dette er kjolen du som er nybegynner i strikkefaget fint kan fikse ♥ Strikkes top/down. Du kan strikke den med korte eller lange ermer, kjolen kan brukes sommer som vinter. Barnehagekjoler er jo det beste!

 

 

BLOM KJOLE
Bildene over
Fra str 3 mnd til 8 år
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg